خبرگزاری کار ایران

لزوم تلاش جدی برای حل مشکلات پسماند آمل

رئیس شورای شهر آمل گفت: مازندران به دلیل دارا بودن موهبات الهی پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است و این امر نیز موجب افزایش پسماند در شهر و استان می‌شود که مستلزم رسیدگی جدی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری خسرو ابراهیم‌زاده، شامگاه یکشنبه با حضور در یکصد وبیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و ارج نهادن به مقام شامخ خبرنگاران  موفقیت اعضای شورای شهر آمل را مدیون قلم‌های خبرنگاران اعلام کرد و اظهار کرد: اصحاب رسانه اعضای واقعی شورای شهر تلقی می‌شوند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال همدلی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری افزود: حضور اعضای شورای اسلامی شهر آمل در جلسه شورای شهر ساری منشاء تعامل و همفکری و همدلی بیشتری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل حضور در این نشست را تبادل اندیشه و نظر بین اعضای شورا اعلام کرد و گفت: اعضای دو شورای شهر می‌توانند با تبادل افکار در بهبود روند توسعه شهری خروجی خوبی از این جلسه کسب کنند.
 
وی افزود: با وفاق و همدلی بین اعضای شورای شهرهای مازندران می‌توان شکاف ایجاد شده بین شهرها را رفع کرد .
 
ابراهیم زاده مازندران را به تنهایی یک کلان‌شهر خواند و گفت: شهرهای آمل و ساری از لحاظ فرهنگی، قومی و شخصیت‌های مذهبی بسیار بهم نزدیک هستند.
 
 وی وضعیت پسماند را در شهر آمل یکی از دغدغه‌های مهم اعضای شورای شهر و شهردار آمل برشمرد و اظهار کرد: رسیدگی به معضل پسماند دراولویت برنامه‌های ما قرار دارد.
 
رئیس شورای شهر آمل با مهم بر شمردن رسیدگی به وضعیت پسماند شهر آمل بعنوان یک چالش مهم، اظهار کرد: مازندران به دلیل دارا بودن موهبات الهی پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است و این امر نیز موجب افزایش پسماند در شهر و استان می‌شود که مستلزم رسیدگی جدی است.
 
وی در ادامه افزود: چون موضوع پسماند از مباحث مهم شهر تلقی می‌شود بنابراین ما این آمادگی را داریم تا تمام پروژه‌های عمرانی را راکد گذاشته به  وضعیت پسماند بصورت جدی رسیدگی کنیم.
 
ابراهیم زاده  به مشاهیر و مفاخر و همچنین  حضور دو نماینده آملی در قوای سه گانه اشاره کرد و گفت: ما می‌توانیم از این افراد برای مطالبات کلان استان بهره بگیریم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر آمل در ادامه به پروژه عظیم بلوار ولایت اشاره کرد و افزود: این پروژه عمرانی بزرگ‌ترین پروژه بافت فرسوده و بدون کمک ملی با تلاش و اهتمام شورا و شهرداری آمل در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
وی تفکیک کمسیون‌ها  و برنامه‌ریزی را یکی از وظایف شورا برشمرد و اظهار کرد: عدم وجود معاونت فرهنگی  و ورزشی از کمبودهایی است که در شهرداری آمل مشهود است.
 
ابراهیم زاده در ادامه به سریال پایتخت 4 که در حال حاضر از رسانه ملی پخش می‌شود اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این سریال به راحتی فرهنگ و شخصیت مازنی‌ها  به سخره گرفته شد که مسئولان استانی باید برای دفاع از هویت و فرهنگ مازندران ورود پیدا کنند.
کد خبر : ۲۸۶۹۸۱