خبرگزاری کار ایران

همه از من توقع قهرمانی دارند؛

سیفی: اضافه‌کردن مربی‌کشتی به تیم‌ملی ووشو تصمیم درستی بود/هدف ما کسب 8 طلای جهانی است

قهرمان ووشوی آسیا و جهان گفت: فدراسیون‌ووشو درباره اضافه‌کردن مربی‌کشتی به کادر فنی تیم‌ملی ساندا تصمیم درستی گرفت.

محسن محمد سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مربیان کشتی در نحوه تمرینات درگیری تخصص خاصی دارند و مطمئن هستم این تصمیم به سود سانداکاران است. ما در ضربات دست و پا مشکلی نداریم و اگر در درگیری‌ها هم بهتر شویم می‌توانیم مقابل حریفان قدرتمند چینی موفق باشیم.

دارنده مدال طلای جهان درباره آخرین وضعیت خود اعلام کرد: بعد از مصدومیت سختی که پشت سر گذاشتم در حال حاضر وضعیت خوبی دارم. امیدوارم رفته‌رفته شرایط آمادگی جسمانی‌ام بهتر شود تا بتوانم قبل از مسابقات جهانی اندونزی به صددرصد آمادگی برسم.

وی با تاکید بر اینکه همه از من توقع قهرمانی جهان دارند، گفت: این موضوع کارم را در مسابقات قهرمانی جهان سخت می‌کند اما من همیشه برای کسب افتخار برای کشورم تلاش کردم و امیدوارم بتوانم مدال طلای قهرمانی جهان را هم به کارنامه افتخارات خود اضافه کنم.

سیفی درباره حضور رضایی‌منش در کادر‌فنی تیم ملی ساندا اظهار داشت: از آنجایی که چینی‌ها در ووشو حرف اول را می‌زنند و نفوذ زیادی هم دارند، در مسابقات رودرروی ما با آنها برخی داورها شیطنت می‌کنند و به ضربات دست و پا امتیاز نمی‌دهند، از همین رو ما نیاز داشتیم در درگیری‌ها موفق عمل کنیم. اضافه‌کردن یک مربی کشتی به تیم‌ملی ساندا هم به این دلیل بود. فکر می‌کنم این تصمیم بسیار به موقع اتخاذ شد و رضایی‌منش می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

قهرمان‌جهان در پاسخ به این سوال که تیم ملی ساندا در مسابقات قهرمانی جهان اندونزی چه نتایجی کسب خواهد کرد، گفت: وقتی برای نخستین بار نایب‌قهرمان جهان شدیم 5 مدال طلا کسب کردیم، سال بعد آن 6 و سال بعد هم 7 مدال طلا به دست آوردیم. امیدوارم این روند رو به رشد را حفظ کنیم تا بتوانیم 8 مدال طلا به دست بیاوریم.

مسابقات ووشو قهرمانی جهان آبان‌ماه جاری در جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود.

کد خبر : ۲۸۵۴۶۵