خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهارمین نمایشگاه "قرآن و عترت" البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان، از تاریخ 7 لغایت 13 تیرماه در نمایشگاه دائمی اداره متبوعش خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدموسی حسینی‌کاشانی با بیان این مطلب در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان افزود: نشست هم‌اندیشی با فعالین و موسسات قرآنی البرز برای مشارکت در برگزاری این نمایشگاه برگزار شده و در این زمینه مؤسسات و فعالان قرآنی نیز مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی درباره برگزاری این نمایشگاه، گفت: لازم است دستگاه‌های متولی نهایت همکاری را در امر اطلاع‌رسانی این نمایشگاه، برای حضور و استقبال هرچه پر شورتر مردم البرز، در این نمایشگاه داشته باشند.

حسینی کاشانی با اشاره به فعالیت 45 موسسه قرآنی در این استان، از برگزاری نخستین جلسه شورای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی البرز، در دفتر نماینده ولی‌فقیه، خبر داد.

 حسینی‌کاشانی با اشاره به برگزاری برنامه‌های جنبی این نمایشگاه: جلسات تدبر و تفسیر قرآن، نشست علمی با موضوع قرآن و عترت محفل انس با قرآن، نمایش خیابانی، داستان‌سرایی قصص قرآنی، ، توزیع فیلم‌های قرآنی و تجلیل از 20 فعال قرآنی، شب شعر و خاطره را از برنامه‌های جنبی نمایشگاه قران و عترت البرز اعلام کرد.

وی، از برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات غذایی ماه مبارک رمضان در کنار این نمایشگاه خبر داد.

کاشانی با بیان اینکه، در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی متعددی در شهرستان‌های استان البرز برگزار می‌شود، گفت: مجموعا 40 مسابقه نهج البلاغه و قران کریم در سطح استان برگزار خواهد شد.

حسینی‌کاشانی با اشاره به مشکلات برگزاری جشن‌های رمضان سال گذشته در استان، خاطر نشان کرد: به همه شهرستان‌های استان ابلاغ شده که جشن‌های ماه رمضان را در چارچوب‌های تعریف شده و در فضاهایی با نظارت ارشاد برگزار کنند.

وی گفت: نمایشگاه قرآن و عترت البرز، از ساعت6 بعد از ظهر تا 11 شب آماده پذیرایی از شهروندان البرزی‌ست.

کد خبر : ۲۸۴۵۳۷