خبرگزاری کار ایران

فانی در جمع خبرنگاران:

مجلس با استیضاح فرصتی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌دهد

وزیر آموزش و پرورش گفت: نمایندگان فرصتی در اختیار وزارت قرار دادند و در صحن علنی گزارش کار خواهیم داد و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر فانی در حاشیه جسله هیات دولت در پاسخ به خبرنگار ایلنا٬ در مورد پیگیری مجلس در مورد استیضاح گفت: استیضاح از حقوق نمایندگان است و ما از این حقوق استقبال می‌کنیم. نمایندگان فرصتی را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار دادند و ما در صحن علنی گزارش کار خواهیم داد و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهیم.

وی در مورد صحبت‌های اخیر نوبخت که گفته بود شنیده‌ام قرار است روند استیضاح‌ها افزایش یابد گفت: در این مورد از خود آقای نوبخت سوال کنید.

فانی افزود: چه وزیر بمانم و چه نمانم تکلیفم را انجام می‌دهم. آموزش و پرورش یک وزارتخانه بسیار بزرگ است٬ اگر توفیق پیدا کنم و همچنان در این وزارتخانه باشم به وظایفم عمل می‌کنم و اگر این توفیق از من سلب شود باز هم خدارا شکر می‌کنم.

وزیر آموزش و پرورش در مورد افزایش اعتبارات فرهنگیان گفت: در این دولت سهم بودجه آموزش و پرورش از کل بودجه دولت 2.1 درصد افزایش داشته و این نشان می‌دهد دولت نسبت به آموزش و پرورش عنایت کامل داشته است.

کد خبر : ۲۸۴۴۶۳