خبرگزاری کار ایران

نمایش «در اعماق» به نفع هنرمندان بیمار روی صحنه می‌رود

نمایش «در اعماق» روز یکشنبه - 31 خرداد ماه - به نفع هنرمندان بیمار به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، در اعماق، نوشته ماکسیم گورکی، آخرین اثر زنده یاد مصطفی عبدالهی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و رادیو، و موسس "گروه تئاتر کوچه" است که خود بیش از 14 سال با بیماری سرطان جنگید و در نهایت صبح پنجشنبه - 31 اردیبهشت ماه - در حالی که تنها 4 روز از شروع اجرای عموم نمایشش می‌گذشت، در پی وخامت بیماری دار فانی را وداع گفت.

گروه اجرایی در اعماق در نظر دارد تا به یاد آن هنرمند فقید، در روز یکشنبه - 31 خرداد ماه- ، کلیه‌ی عواید حاصل از گیشه این نمایش را که به صورت همت عالی به صحنه می‌رود به هنرمندان بیمار اختصاص دهد.

در این نمایش شهین علیزاده، محمد پور حسن، امیر عباس توفیقی، علی زرینی، فرشید صمدی‌پور، صنم صالحی، فرناز جهانسوز، مهدی زمین پرداز، محسن بهرامی، زندیش حمیدی، سیامک حلمی، مهدی طهماسبی، محسن زرآبادی پور، لیلا ارجمند پیوند، پوریا گلستانی، محمد رضا کردی، مریم نادرلویی و سعید سلطانی به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «در اعماق» ساعت 19 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان به شرکت در این امر خیر می‌توانند بلیت‌های خور را از سایت‌های گیشه تئاتر http://gishetheater.com/و یا تیوال http://www.tiwall.com/تهیه کرده یا به صورت حضوری به گیشه تئاتر شهر مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 09381105679 جهت رزرو و هماهنگی تماس بگیرند.

کد خبر : ۲۸۴۴۶۲