خبرگزاری کار ایران

جزئیات برنامه‌های شبکه خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان اعلام شد

مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی، جزئیات برنامه‌های شبکه استانی خراسان رضوی در ماه مبارک رضوی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علی نهاوندی شب چهارشنبه طی گفت وگو با خبرنگاران افزود: در ایام ماه مبارک رمضان هر روز تفسیر سوره محمد(ص) و پیام های اخلاقی و قرآنی توسط آیت الله علم الهدی از صدا و سیما مرکز خراسان پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه سفره همدلی در ایام ماه مبارک رمضان قبل از افطار به روی آنتن می‌رود تصریح کرد: این برنامه که با نام سال دارای مشترکاتی است سوژه‌های خاصی را از جمله جوانان،زائران،اقتصاد و کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی سبک زندگی را بررسی خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی به حضور کارشناسان برجسته دینی در این برنامه اشاره کرد و افزود: همه مردم ایران توقع دارند که برنامه‌های بسیار مناسبی از شبکه صدا و سیمای خراسان رضوی پخش شود.

حجت الاسلام نهاوندی به اجرای زنده برنامه سحر از حرم مطهر رضوی نیز اشاره کرد و گفت: ترتیل قرآن کریم نیز امسال طبق روال سال‌های گذشته از شبکه قرآن و شبکه یک پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرایط لازم برای پخش زنده برنامه‌های اذان گاهیی از حرم امام رضا(ع) فراهم شده است تصریح کرد: بخش زیارت شبکه خراسان بسیار متفاوت‌تر از گذشته عمل خواهد کرد زیرا در شرایط فعلی با استقبال بسیار زیادی روبه رو شده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: پخش مستند کیمیای سعادت، سریال ترش و شیرین، سرایل کلاه قرمزی و مردان آنجلس از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای خراسان رضوی در ایام ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام نهاوندی با اشاره به اینکه برنامه‌های پیک سحری، ضیافت دل، مسابقه نسیم رحمت و ترتیل قرآن کریم نیز از رادیو پخش خواهد شد، ادامه داد: برنامه‌های ایام قدر نیز به صورت ویژه و مستقیم از حرم مطهر رضوی پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های سحر صدا و سیمای خراسان رضوی نیازمند تغیر و تحولا است گفت: هرچند در این زمینه با محدودیت‌هایی روبه رو هستیم اما باید شرایط را برای جذب مخاطب بیشتر فراهم کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته شبکه استانی خراسان رضوی دارای 67 درصد مخاطب است و دو میلیون نفر در داخل استان و یک میلیون نفر از خارج استان این شبکه را دنبال می‌کنند.

ویژه برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان شبکه استانی خراسان رضوی از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.

 

کد خبر : ۲۸۴۳۳۶