خبرگزاری کار ایران

باشگاه نباید فرصت را از دست بدهد؛

نامجومطلق: تکلیف نیمکت‌استقلال باید سریع‌تر مشخص شود/ مذاکره جدیدی با من نکرده‌اند

گزینه مربیگری استقلال در فصل‌آینده گقت: این باشگاه باید هر چه سریع‌تر سرمربی خود را انتخاب کند چراکه در غیر این‌صورت زمان را از دست می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اگرچه حضور علیرضا منصوریان در استقلال تقریبا منتفی شده و این میان مجید نامجومطلق بازیکن سابق تیم‌ملی و استقلال یکی از گزینه‌های نیمکت این تیم است که پیش از این مذاکراتی با وی صورت گرفته بود.

وی در گفت‌وگو با ایلنا درباره شرایط این روزهای استقلال گفت: به اعتقاد من استقلال در حال از دست دادن زمان است و باید هر چه سریع‌تر سرمربی فصل آینده خود را مشخص کند. چراکه اگر مربی دیر انتخاب شود، پروسه انتخاب بازیکنان فصل‌آینده هم بیشتر طول می‌کشد و برای همین باید هر چه سریع‌تر تکلیف این موضوع مشخص شود.

نامجومطلق که به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت استقلال در فصل‌آینده معرفی شده بود، درباره اینکه آیا صحبت تازه‌ای با وی انجام شده یا خیر عنوان کرد: من همان موقع که اسامی 4-5 نفر را برای مربیگری فصل‌آینده اعلام کردند، برنامه‌هایم را ارائه کردم و صحبت جدیدی با من انجام نشده است.

این پیشکسوت استقلال درباره اینکه رئوس برنامه‌هایی که برای مربیگری در استقلال داده، شامل چه چیزهایی بوده، افزود: اجازه بدهید در این خصوص صحبت نکنم و اگر به عنوان سرمربی انتخاب شدم، به صورت دقیق در این باره صحبت خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: من دوست دارم در لیگ‌برتر مربیگری کنم اما تصمیمی که می‌گیرم باید سنجیده باشد تا آینده دچار مشکل نشوم اما اگر شرایط مساعد باشد، بسیار علاقه‌مندم که فصل آینده کار کنم.

این هافبک اسبق تیم ملی درباره شرایط ایران در راه مقدماتی جام‌جهانی 2018 یادآور شد: خوشبختانه تیم‌ملی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و کی‌روش انتظاراتی را که اهالی فوتبال از وی داشتند و می‌خواستند در تیم‌ملی جوانگرایی انجام دهد به خوبی اجرا کرده و نسل جدیدی را به تیم‌ملی وارد کرده که بسیار امیدوار کننده ظاهر شده‌اند. امیدوارم تیم ملی با این بازیکنان در  بازی‌های پیش روی خود هم به موفقیت برسد.

وی به تعاملی که میان مربیان ایرانی و سرمربی تیم‌ملی صورت گرفته اشاره کرد و گفت: این تعامل میان مربیان ایرانی و کی روش بسیار خوب است و به نفع لیگ و فوتبال ملی ما خواهد شد. این موضوع در همه جای دنیا وجود دارد و من امیدوارم  هر ماه جلسه‌ای بین مربیان و کی‌روش برگزار شود تا شرایط بهتری برای تیم ملی و لیگ ایران به وجود بیاید و مشکلات برطرف شود.

کد خبر : ۲۸۴۱۸۹