خبرگزاری کار ایران

آخوندی خبرداد:

تکمیل 70 کیلومتر از باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تا پایان امسال

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل 70 کیلومتر از باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی در جریان بازدید از باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه به دلیل کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای، 70 کیلومتر از باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

وی بر لزوم بهره‌گیری از مشاوران در معماری راه‌ها تاکید کرد و افزود: با توجه به جذابیت‌های طبیعی منطقه، مشاوره در زمینه معماری راه برای ادامه این پروژه ضروری است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی نیز در ادامه از در حال احداث بودن باقی‌مانده این محور به طول 163 کیلومتر توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خبر داد.

علی اصغر بدیعی مقدم، ادامه داد: از 163 کیلومتر باند دوم در حال احداث محور بجنورد به جنگل گلستان 140 کیلومتر در استان خراسان شمالی واقع شده که در قطعات مختلف در حال اجرا‌ست، همچنین بزرگراه چهار خطه کنار‌گذر شمالی بجنورد به طول 20 کیلومتر، قطعه نخست این پروژه در حال ساخت است.

به گفته وی قطعه دوم این بزرگراه شامل محور چهار خطه بجنورد ـ آشخانه به طول 34 کیلومتر است و ادامه این پروژه در قطعات آشخانه به چمن‌بید و تونل چشمه‌خان در حال اجرا‌ست.

کد خبر : ۲۸۳۸۲۳