خبرگزاری کار ایران

وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

دولت دنبال نتیجه گرفتن در مذاکرات به هر قیمتی نیست

وزیردفاع با بیان اینکه دولت در بحث مذاکرات در چارچوب ترسیم شده از جانب نظام و رهبری حرکت می‌کند تاکید کرد: دولت یازدهم هیچگاه به دنبال نتیجه گرفتن در مذاکرات به هر قیمتی نیست.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، سردار حسین دهقان، پیش ازظهر امروز در همایش گرامی‌داشت ۲۴ خرداد در شیراز ، با بیان اینکه تیم مذاکره کننده از موضع  قدرت وارد شده و هیچ‌وقت خطوط قرمز را نادیده نمی‌گیرد،افزود: امروز بحث پرونده هسته‌ای و مذاکرات، قدرت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داده است چرا که اگر جمهوری اسلامی ضعیف بود دنیا بر روی قدرت هسته‌ای هیچ وقت حساب باز نمی‌کرد.

وی ادامه داد: دولت با تمام توان پشت سر مقام معظم رهبری حرکت می‌کند و اعتقاد دارد هیچ ولایت‌مداری حق ندارد جلوتر از رهبری گام بردارد.

وزیر دفاع در ادامه به تشریح برخی مسائل داخلی پرداخت و با بیان اینکه دولت بسیاری از مشکلات گذشته را برطرف کرده است، افزود: رئیس جمهور برای حل مشکلات داخلی برنامه‎ریزی خاصی دارد و دولت همگام با همین برنامه حرکت می‌کند که خوشبختانه یکی از آنها اجرایی شدن مصوبات گذشته امروز سفرهای هیئت دولت است.

سردار دهقان تصریح کرد: دولت اجازه نمی‌دهد که هیچکدام از مقامات که دسترسی به بیت المال دارند برای خودشان اندوخته‌ای جمع کنند و به فکر خود باشند.

سردار دهقان تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم که خرداد ۹۲ دولت کشور را در چه وضعیتی تحویل گرفت و امروز در چه شرایطی قرار دارد.

وزیر دفاع گفت: تورم بیش از ۴۵ درصد، رکود اقتصادی، فضای پرتنشج و حساس داشته‌های دولت در سال ۹۲ بود اما امروز شاهد مهار تورم و ایجاد یک فضای آرام و پرامید در کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه اعتدال دارای معانی خاصی است گفت: اولین ویژگی اعتدال برگشت به قانون و اجرای قانون در جامعه است و اعتقاد داریم اگر قانون در کشور اجرا شود شاهد نظم و پیشرفت خواهیم بود.

وزیر دفاع تصریح کرد: هیچ اقدام فراقانونی در دولت پذیرفته شده نیست و تمام حرکت‌ها طبق برنامه‌ریزی و قانون انجام می‌شود.

سردار دهقان افزود: اعتدال به معنی واگذار کردن کار به کاردان و توجه به خرد جمعی است که همین توجه باعث ایجاد فضای آرام و امن در کشور است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: ما باید با تمام توان در راستای ارتقای عزت و اقتدار ملت گام برداریم.

کد خبر : ۲۸۳۶۹۵