خبرگزاری کار ایران

با هدف حمایت از گروه های نمایشی:

فراخوان یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان اعلام شد

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از اعلام فراخوان یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مهر این شهرستان خبر داد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از اعلام فراخوان یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان مهدی نادعلی، توجه به فعالیت هنرمندان متعهد، ایجاد فرصت و حمایت از گروه های نمایشی و ترویج معنویت و فرهنگ دینی و شهروندی را از جمله اهداف یازدهمین جشنواره برشمرد و گفت: برای یازدهمین سال متوالی جشنواره سراسری تئاترمهر توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در فرهنگسرای مهر این سازمان برگزار می‌شود.

وی، ارتقای کیفی آثار شرکت کنندگان، ایجاد معنویت و کاربردی کردن اصول سبک زندگی اسلامی،ارتقای فرهنگ قرآن، عترت و حقوق شهروندی، مردمی کردن بیشتر هنر تئاتر، جلب مشارکت مراکز فرهنگی، هنری و تفریحی را از محوری ترین اهداف این جشنواره عنوان کرد.

به گفته وی، آخرین ارسال آثار تا 15 تیر ماه سالجاری، اعلام نتایج بازخوانی متون یکم مرداد ماه و بازبینی نمایش از یکم تا 10 شهریورماه اعلام شده است.

دبیر یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، نمایش صحنه ای، خیابانی و کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی را از بخش های این جشنواره عنوان کرد و افزود: ستاد برگزاری جشنواره سراسری مهر کاشان در نظر دارد تا با نگاه به گذشته و در ادامه مسیر خود منظرگاهی تازه و معنوی داشته باشد.

نادعلی، قصص قرآنی و معارف دینی، ولایت و حقانیت اسلام (قربان، غدیر، عاشورا و مهدویت)، فرهنگ و حقوق شهروندی و سوالات 20 گانه رهبر فرزانه انقلاب در سبک زندگی (عفاف و حجاب، تحکیم نهاد خانواده، پیشگیری از اعتیاد و طلاق)، انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت(دفاع مقدس) و همدلی و همزبانی دولت و ملت از منظر نهج البلاغه و رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را از جمله اولویت های یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان برشمرد.

وی تاکیدکرد: شرکت کنندگان می توانند از طریق سامانهmehrfestival.ir   نسبت به ثبت نام اقدام کنند و مدارک خود را به نشانی پستی دبیرخانه به آدرس: کاشان – خیابان شهید مدرس، بلوار شهیدان خاندایی فرهنگسرای مهر- صندوق پستی 871351131 و یا با شماره تلفن 03155424200 تماس بگیرند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از 2 تا 10 مهر ماه در فرهنگسرای مهر این شهرستان خبر داد.

گفتنی است: تاکنون ده دوره جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با حضور هنرمندان اقصی نقاط کشور در این خطه کویری برگزار شده که با استقبال خوبی روبرو بوده است.

کد خبر : ۲۸۳۶۸۸