خبرگزاری کار ایران

آغاز اکران فیلم «316» در گروه سینمایی هنر و تجربه

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۹۲۰

دومین فیلم بلند پیمان حقانی با عنوان «316» از امروز شنبه 16 خرداد ماه، اکران خود را در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، "٣١٦" عنوان دومین فیلم بلند پیمان حقانی است، او پیش از این کارگردانی فیلم «مردی که گیلاس‌هایش را خورد» با بازی حامد بهداد و حسن پورشیرازی را در کارنامه خود دارد. او در دومین فیلمش قصه متفاوتی را سوژه فیلم خود قرار داده و این فیلم بدون بازیگر روایتگر داستان زندگی زنی شصت و سه ساله است که این قصه از طریق کفش‌ها، دست‌ها و پاها روایت می‌شود.

بخشی از قصه فیلم در تاریخ معاصر روایت می‌شود و بخش‌هایی از اتفاقات مربوط به انقلاب اسلامی ایران و سالهای جنگ و هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیده می‌شود.

این فیلم پیش از این در جشنواره‌های مختلف خارجی، حضور پررنگی داشته و مورد استقبال مخاطبان بین‌المللی قرار گرفته است. دومین فیلم بلند پیمان حقانی در جشنواره‌های مانهایم کشور آلمان، میل ولی سانفرانسیسکو و پراگ حضور داشته و آخرین نمایش این فیلم در دانشگاه «یو سی ال ای» کشور آمریکا بود که این فیلم توانسته توجه ویژه مخاطبان را به خود اختصاص دهد.

«316» فیلمی است که چهره بازیگرانش دیده نمی‌شود و روایت قصه برعهده کفش‌ها، دست‌ها و پاهاست، کفش‌هایی که از به دنیا آمدن تا زمان مرگ با ما هستند و شاید ما به آن ها اهمیتی ندهیم و ساده از کنار آن ها عبور کنیم. این فیلم از امروز 16 خرداد ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

عوامل اصلی فیلم «316» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پیمان حقانی، نویسندگان فیلمنامه: حمیدرضا کشانی و پیمان حقانی، مدیر فیلمبرداری: داوود ملک حسینی، تدوین: هایده صفی یاری، مجری طرح : بهناز اسکندرنژاد، طراحی صحنه و لباس : افسانه صرفه‌جو، موسیقی: مهیار افشار، صداگذاری: ایرج شهزادی، حیدر نجفی، مدیر تولید: عبدالرضا اخوان، بهرنگ سنجابی، اصلاح رنگ و نور و سازنده تیزر: ایمان تحسین، برنامه‌ریز: علی تیموری، دستیاران کارگردان: علی اعلایی‌نژاد، بشیر اصلانیان، پریا صادق بیگی، دستیار تهیه‌کننده : پیام حقانی، مدیر تدارکات: محمد کشانی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: سعید زارع، پدرام صادق بیگی، گرافیست: پگاه گلدوست، مهتاب افشار، مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی و عکاس: سیدسجاد سلیمانی.  

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز