خبرگزاری کار ایران

با حضور لاریجانی و واعظی صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه پروژه‌های توسعه خدمات شبکه در قم

نمایشگاه بهره‌برداری از (پن‌باند) استان قم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس مجلس در موسسه علمی- فرهنگی دارالحدیث قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، نمایشگاه بهره‌برداری از پروژه‌های توسعه خدمات شبکه (پن‌باند) استان قم صبح امروز با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در موسسه علمی- فرهنگی دارالحدیث قم افتتاح شد.

نمایشگاه بهره‌برداری از پروژه توسعه خدمات شبکه «پن‌باند» استان قم به معرفی امکانات ارتباطی استان قم می‌پردازد و در آن مراکزی چون اداره کل فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه کشور، مرکز کامپیوتری علوم اسلامی (نورسافت)، مرکزی فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران کل کشور، دفتر تبلیغات حوزه‌ علمیه قم، شرکت ارتباطات زیرساخت و... به معرفی خدمات ارائه شده می‌پردازد.

لاریجانی و واعظی با بازدید از این نمایشگاه در جریان خدمات ارائه شده این مراکز قرار گرفته‌اند.

خاطرنشان می‌شود وزیر ارتباطات امروز از چند مرکز کامپیوتری حوزه‌های علمیه بازدید و علاوه بر آن با ۳ تن ازمراجع و علمای شیعه در قم دیدار خواهد کرد.

لاریجانی نیز دیدارهایی جداگانه‌ای با اقشار مختلف مردم از جمله مدال‌آوران ورزشی استان قم خواهد داشت و علاوه بر آن صحن جدید مسجد امام حسن عسگری (ع) قم را افتتاح خواهد کرد.

کد خبر : ۲۷۴۲۸۵