خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ماسال:

ایجاد فضای یاس و نا امیدی در جامعه خیانت به خون شهداست

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۴۷۲

امام جمعه ماسال گفت: صاحب نظران و اصحاب قلم باید بدانند که ایجاد فضای یاس و نا امیدی در جامعه خیانت به خون شهدای این آب و خاک است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماسال، حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماسال با تبریک ماه رجب، گفت: آمارها حکایت از این دارند که آمار جرایم عمومی در ایام معنوی به نحو قابل توجهی کمتر است از این رو متولیان فرهنگی باید از ظرفیت این ایام در راستای مدیریت فرهنگی جامعه بهره گیرند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 94 بعنوان " دولت و ملت، همدلی و همزبانی" از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب با نگرش جامع به مسائل و شرایط کنونی اقدام به نامگذاری سال نموده است و تجربه نشان داده که بی توجهی به شعار سال نتیجه ای جز ضرر ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماسال پایبندی به شعار اقتصاد مقاوتی در سال گذشته را نامناسب ارزیابی کرد و افزود:چنانچه این شعار محقق شود میزان آسیب پذیری کشور در مقابل دشمنان کاهش می یابد.

وی بر لزوم ایجاد فضای همدلی در جامعه تاکید کرد و گفت: منظور از شعار همدلی و همزبانی به هیچ وجه چشم پوشی بر ضعف ها نیست بلکه تلاش و همکاری برای تقویت نقاط قوت است.

موسوی تصریح کرد: صاحب نظران و اصحاب قلم باید بدانند که  ایجاد فضای یاس و نا امیدی در جامعه خیانت به خون شهدای این آب و خاک است.

امام جمعه ماسال به استقبال پر شور مردم گیلان از رئیس جمهور فارغ از هر گونه جناح‌بندی سیاسی اشاره کرد و افزود: این رویداد مصداق بارز همدلی و همزبانی بود.

وی عنوان کرد: همانطور که استقبال کمرنگ از راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس موجبات پایکوبی دشمنان را فراهم می کند، استقبال ضعیف از دولتمردان نیز اسباب شادی دشمن است چرا که نشان از شکاف میان مردم و مسئولان نظام دارد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز