خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان:

برخورد قانونی با عوامل حفر چاه‌های غیرمجاز در بستر زاینده‌رود صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۳۸۸

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: قرار شد امسال چاه‌های غیرمجاز که در بستر زاینده‌رود حفر شده، پر شود و با عوامل آن برخورد قانونی شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی محیط زیست اصفهان، حمید ظهرابی در مراسم روز جهانی زمین‌پاک در پارک ملی کلاه قاضی اصفهان اظهار داشت: همه انسان‌ها باید در حفظ، حراست و پاک‌سازی زمینی که این روزها وضعیت خوبی ندارد، تلاش کنند.

وی با قدردانی از حضور دوستداران محیط زیست و تشکل‌های زیست محیطی در این پاک‌سازی افزود: جلسه شورای حفاظت از آب استان اصفهان به ریاست استاندار اصفهان تشکیل شد و تصمیم‌های جدی و خوبی در این روز گرفته شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بیان کرد: قرار شد امسال چاه‌های غیرمجاز که در بستر زاینده‌رود حفر شده، پر شود و با عوامل آن برخورد قانونی شود.

معاون فنی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به شعار روز زمین‌پاک با حفاظت از آب و خاک گفت: افراد غیر‌مسئول در این منطقه پلاستیک و مواد زائد رها کرده که به طور نمادین با پاک‌سازی این منطقه کمک کوچکی به حفظ محیط زیست شد.

جمعیت طبیعت یاران، زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست و اعضای هیئت کوهنوردی از جمله تشکل‌های زیست محیطی بودند که در این پاک‌سازی حضوری فعال داشتند.

روز جهانی زمین‌پاک در ایران با شعار زمین‌پاک با حفاظت از آب و خاک دوم اردیبهشت برگزار شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز