خبرگزاری کار ایران

استقلالی‌ها از نظر ذهنی به هم ریخته‌اند

سامره: چند سال است کار استقلال به معرفت کشیده/بازیکن پول نگیرد دچار چالش می‌شود

مهاجم سابق استقلال معتقد است بی‌پولی تمرکز بازیکنان امیر قلعه‌نویی را به هم ریخته و نمی‌توانند کارآیی لازم را در زمین داشته باشند.

گفت‌وگوی خبرنگار ایلنا با علی سامره را درباره شرایط این روز های استقلال و نتیجه نگرفتن تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی در ادامه می‌خوانید:

* اوضاع استقلال را چطور بررسی می‌کنید؟

به نظرم یک مقدار تمرکز استقلال به هم ریخته چون اواخر فصل است و وقتی بازیکنان پول نگیرند؛ به مشکل می‌خورند. هر چه به پایان فصل نزدیک می‌شوند پول نمی‌دهند و بازیکن هم به چالش کشیده می‌شود. این شرایط به استقلال حکم‌فرما شده و از نظر ذهنی به هم ریخته‌اند و تمرکز لازم را ندارند و مشکلات‌مالی در کارشان تاثیر منفی گذاشته است. بحث واگذاری باشگاه هم مطرح است و به همین دلیل اسپانسر پول نداده و مشکلات زیاد شده است. امیدوارم مسولان‌باشگاه اقدام کنند و پول بازیکنان را بدهند تا تیم بهتر نتیجه بگیرد.

* در مورد انتقاداتی که از قلعه‌نویی مطرح می‌شود چه نظری دارید؟

با توجه به بازیکنانی که دارند؛ توقع از تیم زیاد است. قلعه‌نویی همیشه جزو 3 تیم اول بوده و الان هم می‌توانند فصل را بهتر تمام کنند و عنوانی بهتر از پنجمی به دست بیاورند اما کلا تمرکز تیم به هم ریخته است.

* قلعه‌نویی بازیکنان را بی‌معرفت خطاب کرده؛ معرفت در روند فنی یک تیم چقدر تاثیر دارد؟

نمی‌دانم در این چند سال اخیر چه اتفاقی افتاده که داستان استقلال به «معرفت» کشیده شده اما چیزی که مشخص است اینکه استقلال خوب و روان بازی نمی‌کند و علاوه بر اینکه امتیازات زیادی را از دست داده‌اند، تمرکز لازم را هم ندارند. بازیکنان تلاش می‌کنند و در زمین عرق می‌ریزند و انتظار دارند پول‌شان را بدهند و با توجه به بحث واگذاری باشگاه امسال نتوانستند پول بازیکنان را به موقع بدهند و امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

* استقلال با تیم چهارم 4 امتیاز اختلاف دارد اما افشارزاده اعلام کرده شانس قهرمانی دارند...

به نظرم استقلال می‌تواند در جمع 3 تیم اول قرار بگیرد اما قهرمانی تیم یک مقدار سخت شده و اگر خودشان را جمع و جور کنند می‌توانند در جدول بالا بیایند. قهرمانی استقلال به اما و اگر کشیده شده؛ هر چند در فوتبال‌ایران هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

* اگر قلعه‌نویی امسال هم نتواند سهمیه‌آسیا را بگیرد؛ سرنوشت او و استقلال چه می‌شود؟

وضعیت کلی باشگاه هفته‌آینده مشخص می‌شود و اگر باشگاه واگذار شود ممکن است در کادر مدیریتی و فنی تغییرات انجام دهند اما اگر واگذار نشود هیات‌مدیره باید مشکلات را شناسایی و در جهت رفع آن اقدام کنند. استقلال خوب کار نکرده و نتیجه نگرفته و تغییرات طبیعی است. امیدوارم استقلال نتیجه بگیرد، چون مربی و بازیکن می‌آیند و می‌روند و این استقلال و مردم هستند که می‌مانند که امیدوارم نتیجه خوبی بگیرند.

کد خبر : ۲۷۲۲۰۵