خبرگزاری کار ایران

با مشارکت‌های مردمی محقق شد:

توسعه بیش از هزار متر از شبکه توزیع در آبفای صائین قلعه

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۰۲۷

رئیس اداره آبفای شهرصائین قلعه گفت: هم اکنون در شهر صائین قلعه بیش از ۵ هزار انشعاب وجود دارد که طی سال گذشته ۷۲ فقره از انشعابات غیرمجاز شناسایی شده و به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ستار شهیدی، رئیس اداره آبفای شهرصائین قلعه امروز، دوشنبه با اشاره به تولید بیش از یک میلیون و ۱۸۳ هزار متر مکعب آب شرب در سال ۹۳ افزود: از این میزان تولید بیش از ۸۹۸ هزار متر مکعب آب شرب توسط شهروندان مصرف و حدود ۲۴ درصد نیز به علت فرسودگی شبکه و تاسیسات به هدر می‌رود.

مدیرامور آبفای شهرصائین قلعه به اهم اقدامات صورت گرفته در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: ۲۳ فقره استانداردسازی انشعابات، ۸ مورد بالا آوردن کنتور، ۱۸۷ مورد تعویض کنتور خراب، ۲۳ مورد تعویض انشعابات پوسیده، ۱۴۰فقره اصلاح شبکه و توسعه یک هزار و ۵۱۰ متر از شبکه، از جمله اقدامات صورت گرفته در سال ۹۳ در اداره آبفای صائین قلعه می‌باشد.

شهیدی ازفروش ۱۹۲ فقره انشعاب آب به متقاضیان خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون در شهر صائین قلعه بیش از ۵ هزار انشعاب وجود دارد که طی سال گذشته ۷۲ فقره از انشعابات غیرمجاز شناسایی شده و به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

شایان ذکر است شهر صائین قلعه در ۶۵ کیلومتری مرکز زنجان واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز