خبرگزاری کار ایران

کنعانی مقدم به ایلنا خبر داد:

انجام مقدمات برگزاری کنفراس صلح سبز در تهران/ حضور دبیران احزاب خارجی در ایران

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۶۰۱

دبیرکل حزب گفت:از برگزاری کنفراس صلح سبز تحت عنوان« کهنه سربازان مخالف با جنگ طلبی آمریکا» با حضوربرخی دبیران احزاب آسیایی همزمان به کنکره این حزب در اویل خرداد ماه خبر داد.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ درباره جزئیات برگزاری کنگره حزب سبز گفت: امسال ۱۵ سال از تاسیس حزب سبز می‌گذرد که قرار است پانزدهیمن اجلاس این حزب در اوایل خرداد در تهران برگزار شود. 

وی ادامه داد: همزمان با این کنگره٬ حزب سبز تصمیم دارد کنفراس صلح سبز را تحت عنوان «کهنه سربازان مخالف با جنگ طلبی آمریکا» با حضور برخی دبیران احزاب آسیایی و افرادی از کشورهای چین، هند، پاکستان، عراق، ژاپن و کره که در جنگ علیه آمریکا در آسیا حضور داشتند برگزار کند. 

دبیرکل حزب سبز درباره برنامه‌ریزی‌های اولیه این کنفراس گفت: با احزاب آسیایی در ارتباط هستیم و رایزنی‌های اولیه در این باره صورت گرفته، اما برای دعوت رسمی از آن‌ها برای حضور در این کنفراس منتظر صدرو مجوز وزارت امورخارجه هستیم که کارهای مقدماتی آن نیز در حال انجام است. 

کنعانی مقدم تصریح کرد: قراراست کسانی که در این کنفراس شرکت می‌کنند٬ ابعاد تجربیات خود را در مقاومت علیه جنگ طلبی آمریکا در آسیا و منطقه مطرح کنند تا پایه‌ای در جهت صلح و امنیت آسیایی قرار گیرد. 

این فعال سیاسی در پایان در باره خروجی این کنفراس گفت: ما سعی خواهیم کرد خروجی حاصل از این کنفراس که حداقل ۱۵ دبیر احزاب آسیایی در آن حضور دارند٬ به صورت یک بیانیه و کمیپن در مقابله با شیپور جنگ طلبی آمریکا علیه کشورهای منطقه که در جهت حفظ امنیت رژیم صیهونیستی است، باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز