خبرگزاری کار ایران

فرماندار دلفان:

کوتاهی برخی مدیران دلفان در جذب اعتبارات قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۸۷

مدیران اجرایی باید تمام توان و تلاش خود را برای دریافت سهم دستگاه اجرایی مربوطه از اعتبارات استانی را بکار گیرند تا سهم این شهرستان به طور کامل جذب شود.

خرم آباد-ایلنا: فرماندار شهرستان دلفان گفت: کوتاهی مدیران دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رضا دریکوند در شورای اداری دلفان افزود: مدیران اجرایی باید تمام توان و تلاش خود را برای دریافت سهم دستگاه اجرایی مربوطه از اعتبارات استانی را بکار گیرند تا سهم این شهرستان به طور کامل جذب شود.

وی اظهار داشت: عملکرد مدیران مربوطه در موفقیت یا کوتاهی در جذب اعتبارات مورد بررسی قرار می گیرد و در ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان تاثیر گذار است.

وی، در ادامه با انتقاد از عملکرد نامطلوب برخی از مدیران اجرایی شهرستان دلفان بیان داشت: تعدادی از مدیران در جریان اعتبارات دستگاه مربوطه خود نیستند و نمیدانیم آنان چگونه می خواهند حق و سهم دلفان را مطالبه کنند.

فرماندار شهرستان دلفان ادامه داد: براساس آمارهای ارائه شده این شهرستان در بسیاری از شاخص ها نیازمند اعتبارات است که وظیفه مدیران اجرایی در این زمینه تلاش و پیگیری برای جذب به موقع اعتبارات است.

ˈدریکوندˈ گفت: مدیر هر دستگاه اجرایی باید از آمار و اعتبارات استانی و ملی دستگاه مربوطه خود اطلاع کافی داشته باشد که بتواند در توسعه و پیشرفت منطقه نقش مهمی داشته باشد که متاسفانه برخی از مدیران این شهرستان در مدیریت خود روند مطلوبی ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز