خبرگزاری کار ایران

روز پنج شنبه در مجموعه فرهنگی فدک در شهرک فاطمه الزهرا (س)؛

یادواره شهدای منطقه 21 تهران برگزار می شود

کد خبر : ۲۶۵۷۴

در این مراسم علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره لاله های به خون خفته ایران عزیز در هشت سال جنگ تحمیلی، از خانواده معظم این عزیزان هم تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

ایلنا: یادواره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس منطقه 21 با حضور مدیران شهری، خانواده معظم شهدا، ائمه جماعات، شورایاران و مدیران محلات این منطقه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21،دکتر مصطفی سلیمی شهردار منطقه 21 با اعلام این خبر گفت: شهدا و دلاوری های آنان در طول هشت سال جنگ تحمیلی در اذهان و حافظه همه ملت ایران باقی است و برگ زرینی در تاریخ این کشور سرافراز محسوب می شود.

وی افزود: شهرداری منطقه 21 وظیفه خود می داند در راستای نیل به اهداف مدیریت شهری در خصوص پاسداشت یاد و خاطره شهدا و برای ادای احترام،حفظ شأن و منزلت این بزرگ مردان بی ادعا که از جان خود در راه حفظ ارزش ها و برقراری راستی وعدالت در بین همه اقشار جامعه گذشتند یادواره ای را جهت گرامیداشت یاد وخاطره آنها و ادای احترام به خانواده های صبور و بردبارشان که تسلیم مشیت حق تعالی شدند برگزار کند.

سلیمی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره لاله های به خون خفته ایران عزیز در هشت سال جنگ تحمیلی، از خانواده معظم این عزیزان هم تقدیر و تجلیل به عمل می آید تا شاید مرهمی بر دل آنها باشد و بدانند که همه مردم و مسئولان نظام موظف به رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات و دل نگرانی های آنان هستند و پیوسته رشادت ها و دلاوری های عزیزان شهیدشان در قلب و روح همگان زنده و جاوید خواهد ماند.

به گفته شهردار منطقه 21 یادواره شهدای این منطقه روز پنج شنبه هفته جاری (23 آذرماه) از ساعت 18 الی 21 در مجموعه فرهنگی فدک در شهرک فاطمه الزهرا (س) برگزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز