خبرگزاری کار ایران

سفر معاون اروپا و آمریكای وزارت امور خارجه به اروگوئه

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۴۵

بـرگزاری كمیسیون مشترك اقتصادی می تواند كمك شایانی به رفع موانع موجود در گسترش روابط تجاری و اقتصادی دو كشور نماید.

علی اصغر خاجی معاون اروپا و آمریكای وزارت امورخارجه در تاریخ 17 آذرماه جاری وارد مونته ویدئو شد. وی در خلال اقامت دو روزه خود در اروگوئه، با روبرتو كنده قائم مقام وزارت امورخارجه این كشور در خصوص گسترش روابط دو جانبه گفتگو نمود.

به گزارش ایلنا، خاجی ضمن ابراز رضایت از روابط ایران و اروگوئه اظهار داشت: ظرفیتهای همكاری میان دو كشور بسیار بیشتر از سطح روابط كنونی است.

وی با مكمل خواندن اقتصاد های دو كشور ایران و اروگوئـه، خاطر نشان ساخت كه بـرگزاری كمیسیون مشترك اقتصادی می تواند كمك شایانی به رفع موانع موجود در گسترش روابط تجاری و اقتصادی دو كشور نماید و در همین راستا از همتای اروگوئه ای خود برای دیدار از ایران دعوت بعمل آورد.

روبروتو كنده نیز بر علاقمندی دولت اروگوئه برای گسترش روابط در همه عرصه ها بویژه در زمینه های اقتصادی و تجاری تاكید نمود. از دیگر برنامه های معاون اروپا و آمریكای وزارت امورخارجه، دیدار با رییس مجلس نمایندگان اروگوئه، دیدار با اعضای گروه دوستی پارلمانی دو كشور و انجام تعدادی مصاحبه با رسانه های اروگوئه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز