خبرگزاری کار ایران

با تصویب شورای عالی فرهنگی شهرداری تهران؛

۷۲ مسجد برای جانبازان مناسب سازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۳۵

شهرداری تهران در نظر دارد ۷۲ مسجد در ۷۲ نقطه شهر تهران بسازد که به پیشنهاد اداره کل امورایثارگران شهرداری تهران و تصویب شورای عالی فرهنگی شهرداری مقرر شد این مساجد بر اساس استانداردهای مناسب سازی معابر برای جانبازان ومعلولان ساخته شود.

ایلنا - تهران: مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از اجرای طرح مناسب سازی معابر برای جانبازان در ۷۲ مسجد تازه تاسیس شهر تهران خبر داد.

احمدلو مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران در این رابطه گفت: شهرداری تهران در نظر دارد ۷۲ مسجد در ۷۲ نقطه شهر تهران بسازد که به پیشنهاد اداره کل امورایثارگران شهرداری تهران و تصویب شورای عالی فرهنگی شهرداری مقرر شد این مساجد بر اساس استانداردهای مناسب سازی معابر برای جانبازان ومعلولان ساخته شود.

عضو شورای عالی فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری با جدیت برنامه‌های مناسب سازی معابر برای جانبازان را دنبال می‌کند افزود: ساخت این مساجد را می‌توان از اقدامات مهم شهرداری تهران در اجرای طرح مناسب سازی معابرو اماکن شهر برای شهروندان با نیازهای خاص قلمداد کرد.

مناسب سازی محیط شهری برای برخورداری همه شهروندان از یک زندگی مطلوب از جمله مواردی است که به صورت یک استاندارد بین المللی در تمام کشورهای دنیا اجرا می‌شود.

در همین راستا کلان شهرتهران نیز هم گام با رشد و توسعه شهری اقدامات موثری در زمینه مناسب سازی معابربرای جانبازان انجام داده که از آن جمله می‌توان به احداث پارک هاو ورزشگاه‌های مناسب برای این افراد، رعایت استانداردهای مناسب سازی در ساخت ساختمان‌های پرتردد شهری و تعبیه بالابرهای مخصوص جابجایی افراد خاص در ایستگاه‌های مترو اشاره کرد.

اکنون با ساخت این ۷۲ مسجد مطابق استاندارهای مناسب سازی به نظر می‌رسد مشکلات جانبازانتهرانی به منظور تردد در مساجد سطح شهر تا حد زیادی مرتفع گردد.

مناسب سازی محیط شهری قبل از هر اقدامی نیازمند یکپارچگی و انسجام لازم در برنامه ریزی است که برای رسیدن به این اهداف می‌بایستی سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول و ناظر نیز مانند شهرداری تهران با هماهنگی و جدیت طرح‌های مورد نظر را تا مرحله اجرا پیش ببرند.

اداره کل امورایثارگران نیز به سهم خود پی گیر انجام این امور در سطح شهرتهران است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز