خبرگزاری کار ایران

پایان بتن‌ ریزی عرشه پل ‌تقاطع‌ بزرگراه امـام‌علی(ع) بـا بزرگراه آزادگان

کد خبر : ۲۶۵۳۲

پیشرفت عملیات‌اجرایی در تقاطع بزرگراه‌ امام‌علی (ع) با خیابان دماوند و بزرگراه آزادگان از مرز ۹۰ درصد فرا‌تر رفته و اجرای عملیات تکمیلی شامل احداث پیاده‌رو‌ها، نصب هندریل‌ها و ایزولاسیون عرشه در این تقاطع‌ها ادامه دارد.

ایلنا: ‌ مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از اتمام عملیات بتن‌ریزی عرشه در پل‌ اصلی تقاطع بزرگراه امام‌علی (ع) با خیابان دماوند و همچنین پل‌ اصلی تقاطع بزرگراه امام‌علی (ع) با بزرگـراه آزادگـان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، قاسم‌مالدار ضمن اعلام این خبر افزود: پیشرفت عملیات‌ اجرایی در تقاطع بزرگراه‌ امام‌علی (ع) با خیابان دماوند و بزرگراه آزادگان از مرز ۹۰ درصد فرا‌تر رفته و اجرای عملیات تکمیلی شامل احداث پیاده‌رو‌ها، نصب هندریل‌ها و ایزولاسیون عرشه در این تقاطع‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از تقاطع‌های بزرگراه امام‌علی (ع) با خیابان دماوند و بزرگراه آزادگان به‌لحاظ رعایت نکات‌فنی حداقل به یک‌ماه زمان نیازدارد، افزود: زیربار ترافیک‌رفتن این دو تقاطع به‌دلیل برقراری دسترسی‌های شرقی- غربی در مسیر بزرگراه آزادگان و خیابان دماوند، محدودیت‌های ‌ترافیکی ناشی‌از اجرای عملیات‌عمرانی در پروژه بزرگراه امام‌علی (ع) را به شکل قابل‌توجهی کاهش خواهد داد.

مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در تشریح اقدامات‌اجرایی در سایر بخش‌های این پروژه، از اتمام عملیات بتن‌ریزی عرشه پل‌اصلی تقاطع بزرگراه امام‌علی (ع) با بزرگراه بعثت تا پایان ماه جاری خبرداد و گفت: باندجنوبی این پل به‌طور کامل بتن‌ریزی شده و بخش باقی‌مانده عملیات شامل بتن‌ریزی باند شمالی است.

به‌گفته مالدار، اجرای عملیات روکش‌آسفالت در بخشی‌از مسیر‌اصلی بزرگراه امام‌علی (ع) آغازشده و به‌زودی مسیر ۳ کیلومتری حدفاصل بزرگراه شهیدآوینی تا بزرگراه صالح‌آباد زیر روکش‌ آسفالت می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز