خبرگزاری کار ایران

در سفری یک روزه به قم؛

وزیر آموزش و پرورش با علما و مراجع تقلید قم دیدار می کند

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۷۹

دیدار با آیات مکارم شیرازی، علوی گرگانی و حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور، از برنامه های حاجی بابایی خواهد بود/وی در اجلاس دوره ای اعضای ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه نیز حضور می یابد.

ایلنا – قم: وزیر آموزش و پرورش، روز سه شنبه هفته جاری 21 آذرماه به قم سفر می کند تا علاوه بر دیدار با برخی از مراجع تقلید، در یازدهمین اجلاس دوره‎ای اعضای ستاد همکاری‎های آموزش و پرورش و حوزه، که در محل مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، برگزار می شود شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حمیدرضا حاجی بابایی در سفر یک روزه خود به قم، علاوه بر شرکت در این اجلاس که با حضور آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور و اعضای دبیرخانه ستاد همکاری‎های آموزش و پرورش و حوزه‎های علمیه، برگزار می شود، همراه با اعضای ستاد همکاری‎های آموزش و پرورش و حوزه، به دیدار برخی از مراجع تقلید در قم خواهند رفت.

طبق برنامه ای که تا کنون پیش بینی شده است، وزیر آموزش و پرورش بعد از ظهر سه شنبه با آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله علوی گرگانی دو تن از مراجع تقلید، دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین، در جلسه ای با شورای معاونین آموزش و پرورش استان قم و مدیران مدارس، به بررسی وضعیت آموزش و پرورش استان قم، می پردازد.

خاطرنشان می شود، در یازدهمین اجلاس دوره‎ای اعضای ستاد همکاری‎های آموزش و پرورش و حوزه، علاوه بر ارایه گزارش عملکرد شش ماهه اخیر ستاد، مشکلات و چالش‎هایی که در مسیر همکاری بین آموزش و پرورش و حوزه وجود دارد و همچنین راهکارهای تلاش در جهت هم‎افزایی فعالیت‎های علمی و فرهنگی در نظام آموزشی، راه‎های حل مشکلات و موانع، با حضور مدیران و معاونان حوزه و آموزش و پرورش بررسی می‎شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز