خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل خبر داد؛

انتقال ۱۴۰ واحد صنفی مزاحم به مجتمع ولی عصر (عج) تا تیر ۹۲

کد خبر : ۲۶۴۷۲

در فاز اول ۷۰ سوله در این مکان احداث و برخی صنوف منتقل شدند. هم اکنون نیز اسکلت بندی ۱۴۰ سوله دیگر به پایان رسیده و احداث سقف و دیواره جانبی سوله‌ها در حال اجرا است.

ایلنا: ‌ مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در خصوص انتقال صنوف مزاحم منطقه ۲۰ گفت: در حال حاضر سوله‌های فاز دوم این طرح در حال احداث است و تا تیرماه سال آینده ۱۴۰ واحد صنفی به مجتمع ولی عصر (عج) منتقل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رضا قدیمی با بیان این مطلب اظهار داشت: در فاز اول ۷۰ سوله در این مکان احداث و برخی صنوف منتقل شدند. هم اکنون نیز اسکلت بندی ۱۴۰ سوله دیگر به پایان رسیده و احداث سقف و دیواره جانبی سوله‌ها در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مجوز احداث ۱۰۱۶ سوله در این مکان داده شده است افزود: این صنوف از نوع آلاینده نیستند بلکه صنوفی محسوب می‌شوند که سر و صدای زیاد داشته و عمدتا حمل و تخلیه بار دارنداز جمله صنف سنگ فروشان، سنگ تراشان، فلز تراشان و.... همچینن اولویت انتقال با صنوف و کارگاه‌های منطقه ۲۰ خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل با بیان اینکه این مجموعه در کیلومتر ۱۵ جاده ورامین قرار دارد تصریح کرد: بعد از انتقال صنوف منطقه ۲۰، در صورت فراهم بودن فضا، نوبت به دیگر مناطق نیز خواهد رسید.

قدیمی با اشاره به اینکه منطقه ۲۰ دارای وسعت و فضای مناسبی برای چینن اقداماتی است گفت: این اقدام با همکاری بخش خصوصی انجام می‌شود که اکثر سرمایه گذاران نیز در این منطقه از تهران دارای امکانات هستند.

وی همچنین از احداث مجموعه دیگری برای انتقال صنوف خبر داد و گفت: در محدوده خاور شهر واقع در منطقه ۲۰، در فضایی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع حدود ۲۰۰ سوله احداث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل افزود: این مجموعه سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز