خبرگزاری کار ایران

توزیع تجهیزات بین کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد گلستان

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۵۸

این تجهیزات در راستای تفاهم نامه منعقده شده ستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با استانداری گلستان به مبلغ 500 میلیون تومان خریداری شده و در اختیار کانون های مساجد استان قرار می گیرد

ایلنا - گرگان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان از توزیع دو هزار و ۲۳۹ عدد تجهیزات بین کانون های مساجد این استان خبر داد و گفت: این تجهیزات بین کانون های مساجد استان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، مهدی بیكی گفت: این تجهیزات شامل؛ یکصد و 68 عدد کامپیوتر، یکصد و 20 چاپگر، 25 دستگاه کپی، 259 میز چوبی، 318 قفسه، یک هزار و 36 صندلی چوبی، یکصد دوربین عکاسی، 30 عدد ویدئو پروژکشن، 88 فایل کشویی، 35 بخاری گازی، 30 پنکه زمینی و 30 تخته وایت برد است.

وی افزود: این تجهیزات در راستای تفاهم نامه منعقده شده ستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با استانداری گلستان به مبلغ 500 میلیون تومان خریداری شده و در اختیار کانون های مساجد استان قرار می گیرد.

بیکی با بیان اینکه کار در عرصه فرهنگی در ابتدا نیازمند نیروهای توانمند و خلاق است و ابزار و وسایل فعالیت آنان نیز باید فراهم شود، تصریح کرد: دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان درصدد است مشکل نیاز کانون ها را با توزیع این وسایل مرتفع کند.

وی ادامه داد: امسال بخشی از این نیازها برطرف شده و قصد داریم با حمایت های مسئولان درخواست های کانون ها را پاسخگو باشیم و تمامی این نیازها را حل کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان اظهارامیدواری کرد: با تزریق این وسایل به بدنه کانون ها، شاهد خلق رویدادهای خوب فرهنگی و هنری باشیم.

بیکی در پایان از حمایت و پیگیری دبیرستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در خریداری این اقلام و تجهیزات تشکر کرد و اظهارداشت: حمایت و پیگیری مجدانه حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، دبیرستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور سبب خریداری تجهیزات و اقلام کانون های مساجد استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز