خبرگزاری کار ایران

براندیشه:

289 حادثه در كارگاه های استان کرمانشاه رخ داده است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۷۳

از ابتدای سال جاری تاكنون 289 مورد حادثه در سطح كارگاه های استان کرمانشاه رخ داده است كه 169 مورد از آنها در پروژه های ساختمانی به وقوع پیوسته است.

ایلنا ـ کرمانشاه: مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان كرمانشاه در نشست با انجمن صنفی مسوولین ایمنی و بهداشت كار استان، گفت: جلوگیری از حوادث مرگبار ساختمانی نیازمند ارتقای سطح فرهنگ ایمنی عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سهراب براندیشه تاکید کرد: 46 درصد از حوادث ناشی از كار در كشور بر اثر مربوط به پروژه های ساختمانی است.

وی با اشاره به اینکه در 70 درصد این رخدادها، مرگ نیروهای كار قطعی است، گفت: این در حالی است كه تنها 17 درصد از حوادث مرگبار در دنیا به پروژه های ساختمانی مربوط می شود.

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان كرمانشاه افزود: از ابتدای سال جاری تاكنون 289 مورد حادثه در سطح كارگاه های استان کرمانشاه رخ داده است كه 169 مورد از آنها در پروژه های ساختمانی به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به رسالت سنگین انجمن صنفی مسوولین ایمنی و بهداشت كار استان، گفت: لازم است كه این انجمن در خصوص تقویت فرهنگ ایمنی میان كارگران و كارفرمایان، اقدام كند و برای نیل به این هدف، صدور بخشنامه و آیین نامه به تنهایی كافی نیست.

براندیشه با اشاره به بازرسی های مكرر و ادواری بازرسان این اداره كل از واحدهای كارگری كرمانشاه گفت: در هشت ماه سپری شده از سال جاری هفت هزار و 557 مورد بازرسی از واحدهای كارگری استان به عمل آمده است.

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان كرمانشاه در پایان تصریح کرد: با كارفرمایانی كه موارد ایمنی و مقررات بهداشت كار را رعایت نكنند، برخورد قانونی خواهیم كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز