خبرگزاری کار ایران

محل جدید جمع آوری پسماند زباله‌های زنجان تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۹

در جلسه کمیسیون طرحهای غیر کشاورزی استان زنجان مشکلات شرکت ایرانگردی و گردشگری در خمارک خدابنده، طرح آب و فاضلاب استان در طارم بررسی شد.

ایلنا - طارم: در جلسله کمیسیون طرحهای غیر کشاورزی استان زنجان، اجرای طرح انبار محصولات کشاورزی به طرح تغییر فروش مصالح ساختمانی تغییر کاربری داده شده است، از جمله مشکلات مورد بررسی در این جلسه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از طارم، جلسه کمیسیون طرحهای غیر کشاورزی تشکیل و در این جلسه برای شرکت شهرک صنعتی پتروشیمی به جهت عدم تفکیک نقشه ها تاکنون امکان عقد قرار داد وجود نداشته است مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه از آنجائیکه استان زنجان پایلوت کشور در اداره ثبت برای "یو تی ان " کردن نقشه ها انتخاب شده است، اداره ثبت انتظار دارد برای هر نقطه دوباره نقشه برداری شود نیز مطرح شد.

در ادامه این جلسه 25 هکتار زمین برای پسماند زباله ها دیگر پرونده ای بود که مورد بررسی قرار گرفت که محل قبلی برای جمع آموری پسماند زباله ها امحاء شد و محل جدید که 8 کیلومتر از شهر و 3 کیلومتر از کمربندی فاصله داشت به عنوان محل جدید جمع آوری پسماند زباله ها در این شهرستان مورد تصویب قرار گرفت.

شرکت ریخته گری سهند نیزبا 26 هکتار زمین در روستای قیتول که در راستای تولید کنسانتره آهن فعالیت می کند طبق قانون، مشمول ارزیابی زیست محیطی می باشند که هنوز در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.

شرکت آذین گوهر پارس نیز درخواست تغییر کاربری کارخانه آجر سفالی به بلوک سقفی را داده است و با کمبود زمین روبه رو می باشد و اختصاص 3 هکتار زمین برای این تغییر کاربری در جلسه مصوب شد.

درخواست تبدیل طرح در طارم نیز از دیگر پرونده های این کمیسیون بود که در آن 850 متر زمین جهت اجرای طرح انبار محصولات کشاورزی به طرح تغییر فروش مصالح ساختمانی تغییر کاربری داده شده است.

این طرح با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در سال 80 به مدت سه سال واگذار شده بود که اخذ مجوز مجدد برای این طرح مصوب شد.

شرکت رویال دیسک در ابهر که در زمینی به مساحت 2 هکتار فعالیت می کند که درخواست تمدید قرارداد برای اجرای طرح دارد که کسب پروانه تاسیس از سازمان صنعت و معدن نیز مصوب این پرونده بود.

شرکت ایران گردی و گردشگری در خمارک خدابنده، طرح آب و فاضلاب استان در طارم، شرکت شمس سازان زنجان و شرکت پردیس فراگستران خمارک در خدابنده نیز هر یک به جهت پاره ای از مشکلات در این کمیسیون مطرح و مورد بررسی قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز