خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌و‌ سوم لیگ‌برتر فوتبال؛

فرکی به یک قدمی ژنرال رسید/یحیی با ذوب همچنان می‌تازد/هفته به کام اصفهانی‌ها

هفته بیست و سوم از لیگ‌برتر با برتری 2 تیم اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن پیگیری شد، ضمن اینکه پیکان صمد همچنان در جاده ناکامی‌ حرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر عصر امروز دوشنبه با برگزاری 2 بازی پیگیری شد که در اصفهان تیم سپاهان با یک گل برابر پدیده‌مشهد به پیروزی رسید و ذوب‌آهن با 3 گل پیکان را شکست داد. در این بازی که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، لوسیانو پریرا در دقیقه 30 تنها گل تیم سپاهان را به ثمر رساند.

شاگردان حسین فرکی پس از دو هفته ناکامی در لیگ برتر، با این پیروزی 41 امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل برابر با استقلال اما گل زده کمتر نسبت به این تیم تهرانی در رده چهارم باقی ماندند. پدیده هم با همان ۲۵ امتیاز قبلی در رده دهم ماند.

همچنین در شهرقدس تهران هم ذوب‌آهن اصفهان و یحیی گل محمدی در ادامه روند موفقیت آمیز خود در لیگ برتر برابر میزبان خود پیکان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافت. در این مسابقه که هر 4 گل در نیمه دوم به ثمر رسید مهدی رجب‌زاده (70 پنالتی)، مهرداد قنبری 77 و کارلوس سانتوس 90 برای ذوب‌آهن و سعید دقیقی 86 برای پیکان گلزنی کردند. این پنجمین پیروزی ذوب‌آهن 6 بازی گذشته بود که باعث شد این تیم اصفهان 37 امتیازی شده تا ضمن تحکیم جایگاهش در رده ششم، اختلافش با مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیا در این فصل را کاهش دهد.

پیکان هم با 22 امتیاز به لطف تفاضل بهتر نسبت به گسترش فولادتبریز در رده سیزدهم باقی ماند. این هفتمین بازی بدون برد این تیم تهرانی با هدایت صمد مرفاوی است. سرمربی پیشین استقلال که از ابتدای نیم فصل دوم هدایت پیکان را برعهده گرفت تا به امروز ۵ تساوی و ۳ باخت را تجربه کرده است.

کد خبر : ۲۶۰۸۹۴