خبرگزاری کار ایران

مهرام ۸۸- پتروشیمی‌بندر‌امام۸۹؛

مهرام و دانشگاه‌آزاد بازنده‌های بزرگ هفته/کولاک 2 پترو در تهران و ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۸۹۳

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام موفق شد بازی بزرگ هفته را از تیم مهرام ببرد و پتروشیمی ماهشهر هم دانشگاه آزاد را در هم کوبید تا نتایج بزرگی در هفته نهم رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته نهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال عصر امروز از ساعت 15:30 در سالن تالار بسکتبال تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر امام رودرروی هم قرار گرفتند که شاگردان میتف موفق شدند این بازی بزرگ را به سود خود رقم بزنند.

در این دیدار تیم مهرام کوارتر نخست را با نتیجه 24 بر 17 به سود خود به پایان برد ولی شاگردان میتف در کوارتر دوم جبران کردند و با پیرزوی 27 بر 20 نتیجه بازی را در پایان نیمه نخست به تساوی 44 بر 44 کشیدند تا دو تیم به رختکن بروند.

در کوارتر سوم باز هم شاگردان میتف تیم برتر میدان بودند و در حالیکه شاهد حاشیه‌های زیادی در این دیدار بودیم این کوارتر 25 بر 19 به سود پترو به پایان رسید.

در کوارتر چهارم بازی حساس‌تر از قبل دنبال شد و دو تیم پا به پای هم پیش می‌رفتند و مهرامی‌ها تلاش می‌کردند در خانه بازنده‌ این دیدار خانگی نباشند.

شاگردان مصطفی هاشمی اگرچه موفق شدند این کوارتر را 25 بر 20 به سود خود رقفم بزنند ولی در نهایت این دیدار با نتیجه 89 بر 88 به سود پتروشیمی بندر امام به پایان رسید تا مهرامی‌ها بازنده بازی بزرگ هفته لقب بگیرند.

در دیگر دیدار عصر امروز تیم هفت‌الماس قزوین هم به مصاف ثامن‌مشهد رفت که در این دیدار مشهدی‌ها موفق شدند 66 بر 64 این دیدار را به سود خود رقم بزنند.

در کوارتر نخست تیم ثامن 17 بر 13 بازی را با برتری به پایان برد ولی در کواتر دوم برتری به اردوی قزوینی‌ها امد و نتیجه 17 بر 11 به سود هفت‌الماس برگشت تا نیمه نخست 30 بر 28 به سود قزوین رقم بخورد.

در کوارتر سوم باز هم برتری از آن قزوینی‌ها بود و شاگردان محمدرضا اسلامی بازی را با برتری به کوارتر پایانی کشاندند. در 10 دقیقه آخر این دیدار مشهدی‌ها تیم برتر میدان بودند و 20 بر 15 کوارتر را به سود خود به پایان بردند تا در نهایت با نتیجه 66 بر 64 برنده این دیدار لقب بگیرند تا هفت الماس‌ها همچنان تیم قعرنشین جدول باشند.

اما در یکی دیگر از دیدارهای مهم امروز تیم پتروشیمی ماهشهر دست به کار بزرگی زد و با برتری بر دانشگاه‌آزاد شگفتی بزرگی را رقم زد. شاگردان مهران شاهین‌طبع که به ماهشهر سفر کرده‌ بودند در این دیدار 81 بر 68 قافیه را به شاگردان صامری باختند تا یکی از عجیب‌ترین نتایج این هفته رقم بخورد.

نتایج کامل دیدارهای هفته نهم به این شرح است:

پالایش نفت آبادان 81 - دانشگاه آزاد 68

مهرام تهران 88 - پتروشیمی بندرامام 89

پتروشیمی ماهشهر 84 - پمینا اصفهان 83

فولاد هفت الماس 64 - ثامن مشهد 66

در پایان هفته نهم دانشگاه آزاد علیرغم شکست تلخی که در ماهشهر متحمل شد با 15 امتیاز صدرنشنی جدول باقی ماند ولی شاگردان شاهین‌طبع حالا بندرنشینان را هم امتیاز با خود در همسایگی دارند و کوچک ترین لغزش در هفته‌های آتی آنها را از صدر به زیر خواهد کشید.

جدول لیگ‌‌ حرفه‌ای در پایان هفته نهمبه این شرح است:

1- دانشگاه‌آزاد با 15 امتیاز

2- پتروشیمی بندر امام با 15 امتیاز

3- مهرام با 14 امتیاز

4- شهرداری گرگان با 13 امتیاز

5- پمینای‌اصفهان با 11 امتیاز

6- پتروشیمی ماهشهر با 11 امتیاز

7- پالایش‌نفت آبادان با 10 امتیاز

8- ثامن مشهد با 10 امتیاز

9- هفت الماس قزوین با 9 امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز