خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مطهری از بسیاری از دلواپسان دلسوز‌تر است

یک نماینده مجلس از فرمانده جدید نیروی انتظامی خواست این نیرو اقتدار خود را در برخورد با مسببان این حادثه نشان دهد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، ‏‏ در مورد حمله به فرزند شهید مطهری در شیراز توسط برخی نیرو‌های خودسر‏ افزود: با توجه به همزمانی این اتفاق با نخستین روز فرماندهی سردار اشتری، فرمانده جدید نیروی انتظامی باید اقتدار خود را در برخورد با مسببان این حادثه نشان دهند. 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در همین راستا، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها باید فعال باشد و سخنران علی مطهری در دانشگاه شیراز نیز در راستای همین فرمایش مقام معظم رهبری بود که متأسفانه به‌دلیل حرکات تندروانه هتاکان و هجوم عوامل خودسر برگزار نشد. 

وی با انتقاد از حمله به فرزند شهید مطهری در شیراز گفت: سخنرانی علی مطهری در راستای کرسی‌های آزاداندیشی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار بود برگزار شود.

ایمن‌آبادی با فاجعه‌بار خواندن چنینی اقداماتی برای آینده کشور، تصریح کرد: اگر با نیرو‌های خودسری که در ۲۲ بهمن سخنرانی رئیس مجلس را برهم زدند، برخورد قاطع می‌شد٬ امروز شاهد تسری چنین اقداماتی نبودیم. 

وی، ادامه داد: علی مطهری از بسیاری از آن‌هایی که ادعای دلواپسی دارند، به نظام دلسوز‌تر است، پایبندی خود را به ولایت فیقه را نشان داده و خط و مرز خود با فتنه و انحراف را مشخص کرده است. 

این نماینده مردم در مجلس نهم با تأکید بر اینکه همه اتباع کشور باید در مسیر قانون گام بردارند، افزود: اگر امروز ماشین نماینده مجلس تخریب شود و به خود وی آسیب برسد و هیچ کس نیز اعتنایی به این موضوع نکند، خطری بزرگ ناامنی در کمین کشور خواهد بود که به صلاح هیچ کس نیست.

کد خبر : ۲۶۰۱۵۱