خبرگزاری کار ایران

بایرن مونیخ ۷ - شاختار صفر؛

آتش‌بازی باواریایی‌ها در آلیانس‌آرنا/ توپخانه بایرن سنگر شاختار را ویران کرد

تیم فوتبال بایرن مونیخ در یک بازی یکطرفه شاختار اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار برگشت تیم‌های بایرن مونیخ و شاختار از دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23:30 در ورزشگاه آلیانس آرنای مونیخ آغاز شد و تیم میزبان با نتیجه 7 بر صفر نماینده اوکراین را درهم کوبید.

ترکیب بایرن مونیخ: نویر، آلابا، بواتنگ، باداشتوبر، رافینیا، روبن، گوتزه، ریبری، شواین‌اشتایگر و لواندوفسکی

ترکیب شاختار: پیاتوف، شوچوک، کوشر، راکیتیسکی، سرنا، اتپانکو، داگلاس کاستا، الکس تیکیرا، فرد، تایسون و لوئیز آدریانو

شاختار خیلی زود و در دقیقه سوم با خطای پنالتی الکساندر کوچر و اخراج وی، بازی را از دست داد. توماس مولر این ضربه را به گل نخست بایرن تبدیل کرد. بواتنگ دقیقه 38 برتری بایرن را دوبرابر کرد تا این نیمه با حساب 2 بر صفر به سود میزبان به پایان برسد.

توپخانه بایرن در نیمه دوم بیرحمانه سنگر اوکراینی‌ها را زیر آتش گرفت. دقیقه 49 ریبری گل سوم را به تور دروازه پیاتوف دوخت. 3 دقیقه بعد توماس مولر گل دوم خود و چهارمین گل تیم‌اش را به ثمر رساند. دقیقه 63 نوبت به باداشتوبر رسید تا با ضربه سری آرام و اشتباه مسلم دروازه‌بان حریف توپ را به قعر دروازه شاختار بفرستد. دقیقه 75 لواندووسکی روی یک پاس بلند پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و در مصافی تک به تک با یک بغل پای آرام برای ششمین بار پیاتوف را مغلوب کرد.

دقیقه 87 ماریو گوتزه با یک ارسال در محوطه جریمه شاختار صاحب توپ شد و با حرکتی عرضی توپ را از بین پاهای مدافع مستقیم‌اش به سمت دروازه فرستاد تا تیرخلاص را به شقیقه نماینده نگون‌بخت اوکراین شلیک کند.

بایرن با برتری 7 بر صفر در این دیدار و با توجه به تساوی بدون گل در دیدار رفت، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

کد خبر : ۲۵۹۸۱۵