خبرگزاری کار ایران

هیأت‌مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئا‌تر انتخاب شد

مجمع عمومی انجمن منتقدان ونویسندگان تئا‌تر عصر یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۳ برگزار شد و با انتخاب هیات مدیره جدید، در مورد نحوه عضوگیری و شیوه رای گیری انتخاب آثار نمایشی برگزیده سال تجدیدنظر شد.

به گزارش ایلنا، «محمدرسول‌ صادقی» با ۲۴ رای، «ساسان پیروز» با ۲۱ رای، «عباس غفاری» با ۲۰ رای، «جواد اعرابی» با ۱۹ رای، «امین عظیمی» با ۱۵ رای،«سامی صالحی ثابت» با ۱۵ رای و «نداآل‌طیب» با ۹ رای به عنوان اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین در این انتخابات «بهار برهانی» با ۱۴ رای بازرس اصلی و «سید یاسین محمدی» با ۹ رای به‌عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

در این مجمع، پس از ارائه گزارش تک تک اعضای هیات مدیره پیشین، شیوه نامه جدید عضوگیری مطرح شد که با کلیات طرح پیشنهادی موافقت به عمل آمد، اما در عین حال مقرر شد جزئیات آن توسط هیات مدیره جدید اصلاح و اجرایی می‌شود.

در ادامه، مطرح شد که از سال آتی اعضای انجمن می‌توانند هر ماه به آثار نمایشی روی صحنه به‌وسیله پیامک به سامانه پیام کوتاه انجمن امتیاز دهند تا پایان هر سال نظرات اعضای انجمن برای انتخاب و معرفی نمایش‌های برگزیده سال جمع‌بندی شود.

 درمجمع عمومی ۳۲ تن ازاعضای انجمن که حق عضویت خانه تئا‌تر را درسال ۹۳ پرداخت کرده بودند و بنابر اعلام بازرس خانه تئاتر-مهدی قلعه-امکان حضور در مجمع را داشتند، ۲۷ تن حاضر بودند.

کد خبر : ۲۵۹۱۱۲