خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای:

برای سفرهای نوروزی بیش از 72 هزار کیلومتر از راه ها خط کشی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۹۵۰

برای آماده سازی راههای کشور جهت تردد ایمن و راحت مردم در تعطیلات نوروز 72 هزار و 500 کیلومتر از راه های کشور خط کشی سرد و گرم شده است.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: برای آماده سازی راههای کشور جهت تردد ایمن و راحت مردم در تعطیلات نوروز 72 هزار و 500 کیلومتر از راه های کشور خط کشی سرد و گرم شده است.

به گزارش ایلنا، داود کشاورزیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه برای ایمن سازی سفرهای نوروزی تاکنون در بیش از 2 هزار و 700 کیلومتر از راه های کشور نرده های حفاظتی نصب شده است، گفت: تا روزهای پایانی سال جاری نیز عملیات ایمن سازی جاده های کشور همچنان ادامه خواهد داشت و اطلاع رسانی رسانه ملی و اصحاب رسانه در این زمینه سبب خواهد شد مردم از عملکرد خدمتگزاران خود مطلع شوند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، در سال جاری برای اجرای عملیات روکش راه ها بیش از 10 میلیون تن اسفالت مورد استفاده قرار گرفته و ایمن سازی نقاط حادثه خیز، درزگیری، لکه گیری و رفع نواقص موجود را همکاران ما در راهدارخانه برعهده گرفته اند تا مردم شریف ایران با خیالی آسوده به سفرهای نوروزی بروند.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به تمام مسافران نوروزی و رانندگان توصیه کرد در ایام تعطیلات با احتیاط کامل رانندگی کنند زیرا عدم رعایت سرعت مطمئنه، عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و انحراف به چپ شرایط وقوع حوادث رانندگی را در راه های کشور فراهم می کند.

کشاورزیان اظهار داشت: بدون شک رفتارهای خطرآفرین رانندگان در راه های کشور ایمنی کاربران و مسافران را به مخاطره می اندازد لذا همه ما باید کمک کنیم تا فرهنگ ایمنی و ترافیک با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان و اساتید دانشگاهی توسط رانندگان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به میزان تخصیص اعتبارات برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، گفت: خوشبختانه در سال جاری و سال 94 اعتبارات خوبی برای فصل راهداری در نظر گرفته شده و امسال بودجه راهداری نیز افزایش قابل توجهی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز