خبرگزاری کار ایران

با ۲ برد نباید مغرور شویم؛

زادمهر: پرسپولیس نتیجه ثباتش را گرفت/بازیکنان اجازه ندادند تیم وارد حاشیه شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با ثباتی که در کادرفنی خود داشت توانست به روزهای اوج خود نزدیک شود.

محمد زادمهر در گفت‌گو با خبرنگار ایلنابا اشاره به پیروزی یک بر صفر بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: این پیروزی بعد از بردی که مقابل لخویا داشتیم، بسیار ارزشمند بود. البته مقطعی هم اگر نتیجه نمی‌گرفتیم توپ‌های ما با بدشانسی وارد دروازه حریفان نمی‌شد اما از همان ابتدا هم تاکید داشتم امسال تیم‌ ما خوب است. الان هم که روی نوار برد افتادیم ولی باید بیشتر تلاش کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که با 2 باخت نباید ناامید شویم، الان هم با 2 برد نباید مغرور شویم ولی آنچه که حائز اهمیت است اینکه در کار خود ثبات داشته باشیم، در این صورت است که می‌توانیم حرکت اساسی انجام دهیم و تیم روند مناسبی پیدا کند.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: اگر الان تیم پرسپولیس نتیجه می‌گیرد مدیون صبر مسئولان و مردم هستیم و جا دارد از بازیکنان پرسپولیس هم تشکر کنم با تمامی کمبودها و حتی نگرفتن بخش اعظمی از پول قرارداد خود با جان و دل بازی کردند. شما شاهد بودید چه مشکلاتی برای اسپانسر باشگاه به وجود آمد اما بازیکنان با بزرگی  و سعه‌صدر اجازه ندادند تیم وارد حاشیه شود ولی این موضوع دور از چشم مسئولان نیست و به زودی از زحمات بازیکنان تقدیر خواهد شد.

زادمهر تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس به هیچ وجه نباید مغرور شوند و باید این روند را ادامه دهند چراکه هنوز در شروع کار هستیم اما اگر خدای ناکرده دچار غرور و حاشیه شوند وضعیت بدی به وجود می‌آید. البته با توجه به بازیکنان باتجربه پرسپولیس بعید می‌دانم تیم دچار غرور شود. مردم هم در بازی‌های آینده ما را حمایت کنند.

زادمهر تاکید کرد: مربیانی نظیر گل‌محمدی، مهدی تارتار  کسانی هستند که از باشگاه پرسپولیس رشد کردند و الان در لیگ برتر مربیگری می کنند. این موضوع باید ادامه داشته باشد و افرادی مانند کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، افشین پیروانی و ادموند بزیک هم به جرگه مربیان بپیوندند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره آینده تیم فوتبال این باشگاه گفت: پرسپولیس بازی به بازی بهتر می‌شود، حتی اگر در مرحله بعدی لیگ قهرمانان با تیم‌های گردن کلفت روبرو شوند باز هم فوتبال خوبی را ارائه خواهد کرد. الان در تیم بازیکنانی مانند نورالهی و حاتمی هستند که می‌توانند نام بزرگانی همچون مایلی‌کهن و ضیاء عربشاهی را زنده کنند.

کد خبر : ۲۵۷۶۹۴