خبرگزاری کار ایران

برای دومین سال پیاپی؛

دو تیم تبریزی روی سکوی قهرمانی دسته برتر ترامپولین کشور ایستادند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۶۴

امیررضا مسگری از دبیری تبریز، امیر فراهانی از دبیری تبریز و محمدرضا زارع از سرای ژیمناستیک نوظهوری به ترتیب مقامهای اول تا سوم انفرادی ایران را به دست آوردند.

برای دومین سال پیاپی دو تیم از شهر تبریز روی سکوی قهرمانی لیگ دسته برتر ترامپولین کشور ایستادند.

به گزارش ایلنا دبیری تبریز قهرمان سال گذشته ترامپولین ایران توانست با سرمربیگری حبیب نوظهوری و مربیگری بهنام حمیدی دوباره قهرمانی خود را در لیگ برتر تکرار کند.

این افتخار برای اولین بار برای تیمی نصیب می‌شود که توانسته از قهرمانی خود دفاع کند چون تاکنون در تاریخ ترامپولین کشور هیچ تیمی نتوانسته دو سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود و دبیری تبریز تنها تیم در ایران است که توانسته برای اولین بار به این افتخار بزرگ دست یابد.

تیم الف سرای ژیمناستیک نوظهوری تبریز نیز توانست مثل پارسال روی سکوی قهرمانی لیگ برتر قرار گیرد و رتبه سومی را به خود اختصاص دهد و حضور با اقتدار دو تیم از یک شهر روی سکوی قهرمانی لیگ برتر ایران مایه مباهات مردم آذربایجان شرقی شده است.

ضمنا تیم ب سرای ژیمناستیک نوظهوری تبریز نیز توانست در لیگ باشگاههای دسته یک کشور به مقام سوم دست یابد.

در رده انفرادی نیزامیررضا مسگری از دبیری تبریز، امیر فراهانی از دبیری تبریز و محمدرضا زارع از سرای ژیمناستیک نوظهوری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم ایران را به دست آوردند.

یاشار آبی زاده، امیررضا مسگری، مهران ملکی، مهدی اسماعیلی، امیر فراهانی، محمد ساجی، حسین صادقی، سید احمد موسوی، محمدرضا زارع ورزشکاران دو تیم دبیری تبریز و سرای ژیمناستیک نوظهوری را تشکیل می‌دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز