خبرگزاری کار ایران

تولید انواع خودرو از مرز ۹۳۰ هزار دستگاه گذشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۶۹

طی ۱۰ ماهه منتهی به دی ماه سال جاری، تولید انواع خودرو با رشد ۶۱.۴درصدی نسبت به ۱۰ ماهه سال گذشته به مرز ۹۳۰هزار و ۴۴۹ دستگاه رسید.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: طی ۱۰ ماهه منتهی به دی ماه سال جاری، تولید انواع خودرو با رشد ۶۱.۴درصدی نسبت به ۱۰ ماهه سال گذشته به مرز ۹۳۰هزار و ۴۴۹ دستگاه رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران؛ در مدت یادشده میزان تولید خودروهای سواری بالغ بر ۷۹۰ هزار و ۴۰۸ دستگاه رسید که در مقایسه با ۱۰ماهه سال ۹۲ رشد ۶۱.۶درصدی را نشان می دهد.

این گزارش می افزاید: طی ۱۰ماهه امسال تولید وانت بالغ بر۱۲۵ هزار و ۱۴۴دستگاه، کامیون ۱۴ هزار و۴۰۷ دستگاه، اتوبوس ۳۶۲ دستگاه و مینی بوس به تعداد ۱۲۸ دستگاه تولید شده است.

همچنین در ماه دی سال جاری، ۱۰۴ هزار و ۶۱۴ دستگاه انواع خودرو تولید شد که این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه در دی ماه سال گذشته، رشد۴۱ درصدی را نشان می دهد.

در این مدت از این میزان تولید ۸۹ هزار و۲۴ دستگاه به تولید خودروهای سواری اختصاص دارد که نسبت به دی ماه سال گذشته از رشد ۴۲.۵ درصدی در حوزه خودرو های سواری حکایت دارد.

در دی ماه امسال ۱۳ هزار و ۷۹۱ دستگاه وانت؛ یک هزار و ۷۷۸ دستگاه انواع کامیون و ۲۱دستگاه به مینی بوس و میدل باس تولید شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز