خبرگزاری کار ایران

به همت شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان:

مجتمع آبرسانی روستای بیجارسر شفت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۰۹

خوشبختانه شاهد کاهش و رفع محرومیت در روستاها هستیم و مسوولان باید در برخی شاخص ها عقب ماندگی‌ها را جبران کنند.

همزمان با دومین روز از ایام الله دههٔ مبارک فجر، مجتمع آبرسانی روستایی معلم فداکار شهرستان شفت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شفت، در آئین بهره برداری از مجتمع آبرسانی، حسن امیدزاده، معلم فداکار شهرستان شفت که در روستای بجارسر برگزار شد، با تبریک دههٔ فجر، گفت: تعداد پروژه‌هایی که در این ایام فرخنده در گیلان افتتاح می‌شود، نسبت به سال گذشته، ۴ برابر رشد داشته که ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آن‌ها هزینه شده است.

محمدعلی نجفی با قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در راستای آبرسانی به روستا‌ها، افزود: بسیار خرسندیم که در روستای مرحوم امیدزاده معلم فداکار شفتی، یکی از پروژه‌های عمرانی به یاد ایشان نامگذاری شده است.

نمایندهٔ مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی، خدمت به مردم به ویژه روستاییان را دارای اجر و قرب فراوان دانست و اظهارداشت: خوشبختانه شاهد کاهش و رفع محرومیت در روستا‌ها هستیم و مسوولان باید در برخی شاخص‌ها عقب ماندگی‌ها را جبران کنند.

ناصر عاشوری گفت: با تدبیری رهبری و حمایت ملت، روند عمران و سازندگی کشور همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر حمایت از پیمانکاران و بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های عمرانی، خاطرنشان کرد: در صورت رفع مشکلات این قشر، قطار آبادانی کشور با شتاب بیشتری حرکت می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز در این مراسم، با قدردانی از زحمات استاندار گیلان در خصوص توجهٔ ویژه به طرح‌های عمرانی، گفت: مجتمع آبرسانی معلم فداکار شهرستان شفت، با تحت پوشش قرار دادن سه روستا در روستای بجارسر احداثشده است.

محمدعلی فرّ امینی تصریح کرد: به میمنت دههٔ مبارک فجر، روستاهای محرمان، بجارسر، چوبتراشان، عثماوندان و پشت سرای شهرستان شفت با اجرای ۴۱ کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و توزیع و احداث۴۰۰ مترمکعب مخزن از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: برای اجرای طرح تامین آب آشامیدنی ۵۰۰ خانوار در این روستا‌ها بیش از ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

بنابراین گزارش؛ در آئین بهره برداری از مجتمع آبرسانی معلم فداکار شهرستان شفت، معاون عمرانی استاندار، فرماندار، امام جمعه، معاون مهندسی و توسعهٔ شرکت آبفار، رئیس امور آبفار شهرستان شفت، بخشدار احمدسرگوراب و جمعی از اهالی منطقه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز