خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش قائم شهرخبر داد؛

برگزاری همایش دختران انقلاب در ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۹۱

در روز ۱۴ بهمن همایش ۲۲۰۰ نفری دختران انقلاب در سالن امامعلی حبیبی قائم شهر برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر گفت: قریب به ۵۰ هزار دانش آموز و ۴ هزار معلم قائم شهری، همگام با مدارس سراسر کشور در ایام الله دهه فجر، با نظام و رهبری تجدید بیعت می نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، محمد رسولی در مراسم نواختن زنگ انقلاب در هنرستان فنی شریف واقفی این شهرستان با اعلام این موضوع افزود: همزمان با سراسر کشور، در ۳۲۳ مدرسه قائم شهر جشن انقلاب برگزار خواهد شد.

وی، با بیان اینکه ایام الله دهه فجر موجب سربلندی و افتخار ملت ایران است اظهار داشت: پاسداری از خون شهداء و آرمانهای امام راحل وظیفه امروز ماست که باید در مدارس به دانش آموزان هم آموزش داده شود.

رسولی، معلمان را طلایه داران درس، بحثو مایه توسعه شهرستان برشمرد و تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان همه توان خود را به کار گرفته است تا بتواند با رضایتمندی معلمان و اولیاء دانش آموزان فضای مناسبی را ایجاد نماید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر ادامه داد: در روز ۱۴ بهمن همایش ۲۲۰۰ نفری دختران انقلاب در سالن امامعلی حبیبی قائم شهر برگزار می شود.

وی، هدف از برگزاری این جشن بزرگ را، پیوند دانش آموزان دختر قائمشهری با ارزشهای نظام و انقلاب اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز