خبرگزاری کار ایران

بانك اطلاعات نخبگان دهلران راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۶

ساماندهی نخبگان و فراهم كردن بستر برای بروز و ظهور استعدادهای آنان می تواند گامی مهم در راستای تشویق آنها در تصمیم گیری ها و اعتماد به این قشر فرهیخته باشد.

ایلنا - ایلام: غلام علیدادی در نشست مجمع عالی نخبگان بسیج با موضوع بررسی راهكارهای ارتقا جایگاه نخبگان جوان شهرستان دهلران اظهار كرد: نخبگان قشر برجسته و اثرگذار در تولید علم، فناوری، فرهنگ سازی و مدیریت هستند و باید بطور ویژه مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا وی افزود: ساماندهی نخبگان و فراهم كردن بستر برای بروز و ظهور استعدادهای آنان می تواند گامی مهم در راستای تشویق آنها در تصمیم گیری ها و اعتماد به این قشر فرهیخته باشد.

سرپرست فرمانداری دهلران بر تولید علم و اندیشه تاكید كرد و ادامه داد: سرمایه گذاری روی فكر و اندیشه در راستای تولید علم باعث پیشرفت و ترقی جامعه در ابعاد گوناگون می شود.

علیدادی با تاكید بر رشد استعدادهای برتر شهرستان اضافه كرد: حضور جوانان دهلران در مسابقه های ملی و كسب عناوین برتر در رشته های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی نشانه توانمندی و وجود استعدادهای برتر در این عرصه است.

وی از برگزاری همایش نخبگان در دهلران خبر داد و گفت: تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی می تواند عامل تشویق سایر افراد برای حضور در عرصه های مختلف باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز