خبرگزاری کار ایران

اهدای نهال رایگان در راستای کاهش آلودگی هوا

کد خبر : ۲۴۶۴۰

زمان کاشت نهال در باغچه‌های مسکونی شهروندان از تاریخ ۲۰ آذر لغایت ۲۰ بهمن است، ساکنین منازل مسکونی در سطح منطقه می‌توانند جهت ثبت نام تا تاریخ ۱۵ آذر با شماره تلفن‌های ۸۸۶۱۲۴۴۸و۸۸۶۱۲۴۴۷ تماس حاصل كنند.

ایلنا:‌ جهت رفع آلودگی هوا و توسعه و افزایش سرانه فضای سبز منازل مسکونی شهروندان، طرح اهدای نهال در سطح منطقه ۶ اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید رضا خاتمی رئیس اداره فضای سبز منطقه از اهدای رایگان نهال به شهروندان منطقه ۶ خبر داد و گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا و به منظور ارتقاء سرانه فضای سبز، این اداره اقدام به اهدای رایگان انواع درختان مثمر و غیر مثمر نموده است و همزمان با اجرای طرح کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان آموزش‌های تخصصی در این زمینه برای نگهداشت و حفظ این سرمایه سبز به شهروندان داده می‌شود.

وی در ادامه عنوان داشت: جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، اهدای نهال‌ها علاوه بر منازل شهروندان در مجتمع‌های مسکونی، ادارات، مدارس و مراکز فرهنگی نیز قابل اجراست.

خاتمی در ادامه به برپایی مراکز آموزشی و مشاوره گل و گیاه از ابتدای سال تاکنون اشاره داشت و یادآور شد: از آغاز سال تاکنون بیش از ۱۸۰ کارگاه و دوره‌های آموزشی تئوری و عملی در زمینه کاشت نهال، پرورش گیاهان آپارتمانی، سبزی کاری در منزل، گلکاری، تهیه کمپوست خانگی، پرورش قارچ خوراکی و …برای شهروندان در سطح بوستان‌ها، خانه‌های سلامت و مراکز آموزشی داده شده است.

زمان کاشت نهال در باغچه‌های مسکونی شهروندان از تاریخ ۲۰ آذر لغایت ۲۰بهمن است، لذا ساکنین منازل مسکونی در سطح منطقه می‌توانند جهت ثبت نام تا تاریخ ۱۵ آذر با شماره تلفن‌های ۸۸۶۱۲۴۴۸و۸۸۶۱۲۴۴۷ تماس حاصل كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز