خبرگزاری کار ایران

بانوان ووشوکار آذربایجان شرقی12 مدال کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۳۲

تیم ووشو تالو سبک خواچوان بانوان آذربایجانشرقی در رقابتهای قهرمانی کشور 12 مدال کسب کرد.

ایلنا- تبریز: تیم ووشو تالو سبک خواچوان بانوان آذربایجانشرقی در رقابتهای قهرمانی کشور 12 مدال کسب کرد.


به گزارش خبرگزاری ایلنا این رقابتها که در استان البرز برگزار شد، تیم تبریز با کسب 2 مدال طلا و 8 نقره و 2 برنز به کار خود پایان داد.

در این رقابتها در قسمت ساندا بزرگسالان لیلا همت جو در وزن 60 – به مدال نقره رسید و مریم محمد نژاد در وزن 65 – به مدال برنز دست یافت.

در قسمت تالو بزرگسالان طناز نادرپور در فرم چیانگ شو مدال نقره را کسب کرد و تیم دوئیلین متشکل از منیژه پوروطن، عاطفه مددی و طناز نادرپور مدال طلا این رقابتها را به خود اختصاص داد.

در قسمت تالو جوانان سنا کاظمی تبریزی در فرم سنتی سلاح بلند و فرم سنتی بدون سلاح 2 مدال نقره و تیم دوئیلین متشکل از سنا کاظمی و سما کاظمی تبریزی مدال طلا کسب کردند.

در قسمت تالو نوجوانان سما کاظمی تبریزی در فرم نان چوان به مدال برنز و در فرم سنتی سلاح بلند مدال نقره را به خود اختصاص داد.

در قسمت تالو نونهالان رومینا رسولی در فرم سنتی سلاح بلند به مدال نقره، مهیا آقامحمدی در فرم سنتی سلاح کوتاه به مدال نقره و سادنه صفرنژاد در فرم سنتی بدون سلاح به مدال نقره دست یافتند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز