خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرج خبر داد:

ساماندهی هزار آسیب دیده اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۴

با فعال شدن مركز ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی طی 6 ماهه نخست سال جاری به تفكیك؛ 232 مرد، 140 زن، 116 كودك پسر، 71 كودك دختر، 51 معتاد كارتن خواب و 254 اتباع بیگانه جمع آوری و ساماندهی شدند.

ایلنا-کرج: این اقدام با همكاری دستگاه های مختلفی از جمله؛ شهرداری، نیروی انتظامی، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشكی و مراجع قضایی با محوریت فرمانداری كرج صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان كرج، فرماندار کرج با بیان این مطلب اظهار داشت: با فعال شدن مركز ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی طی 6 ماهه نخست سال جاری به تفكیك؛ 232 مرد،140 زن، 116 كودك پسر، 71 كودك دختر، 51 معتاد كارتن خواب و 254 اتباع بیگانه جمع آوری و ساماندهی شدند.

مهدی ایران نژاد افزود: این اقدام با همكاری دستگاه های مختلفی از جمله؛ شهرداری، نیروی انتظامی، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشكی و مراجع قضایی با محوریت فرمانداری كرج صورت گرفته است.

این مسئول یادآور شد: مکان یابی مرکزی مناسب برای آسیب دیدگان اجتماعی این شهرستان كه در اخبار گذشته نوید آن داده شده بود محقق شده كه به واسطه آن می توان برنامه ریزی های لازم را به منظور ساماندهی و جمع آوری این افراد از سطح شهر انجام داد.

ایران نژاد اظهار داشت: نبود مرکزی مناسب که بتواند پس از جمع آوری این افراد نسبت به ساماندهی آنان اقدام کند از جمله خلاء ها و کمبودهایی بود که با برگزاری جلسات مختلف مقرر شد معاونت خدمات شهری شهرداری کرج نسبت به این مهم وارد عمل شده و به منظور مکان یابی مرکزی مناسب اقدام کند.

فرماندار كرج با اشاره به اینكه این مهم با همكاری شهرداری و سایر سازمان ها و ادارات محقق شده است، خاطر نشان كرد: با فعالیت این ستاد مستقل كه با تشكیلات و ساختاری جدید فعالیت خواهد كرد، می توان شاهد اقدامات موثری در راستای كاهش معضلات اجتماعی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز