خبرگزاری کار ایران

گل‌هایی که زدیم ما را نجات داد؛

فرگوسن: باید برای بازی با من سیتی پیشرفت کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۲

ما باید برای بازی مقابل سیتی پیشرفت کنیم. این بازی سختی خواهد بود. منچسترسیتی تیم فوق‌العاده‌ای است.

سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد پس از برتری تیمش مقابل ردینگ با انتقاد از عملکرد بد خط دفاعی تیمش گفت: این نتیجه عذاب‌آور بود. این بدترین دفاع ما در رقابت‌های این فصل بود. دریافت 3گل آن هم به این ترتیب، نکته‌ای است که باید کاری راجع به آن انجام دهیم.

به گزارش ایلنا، سرالکس فرگوسن ادامه داد: ما دائما باید خودم را از چنین شرایطی نجات دهیم. خوشبختانه بازیکنانی داریم که بتوانند این کار را انجام دهند. وین رونی در نیمه اول فوق‌العاده بود. رونی، فان‌پرسی و یانگ دائما تیم حریف را تهدید می‌کردند. ما باید به گل پنجم هم می‌رسیدیم و نمی‌دانم داور چرا پنجمین گل ما را نپذیرفت.

فرگوسن همچنین در ادامه تاکید کرد: در نیمه دوم ما دو یا سه فرصت خوب داشتیم تا کار را تمام کنیم. با در نظر داشتن شرایط بازی شنبه شب واقعا خوشحالم از این خط رد شدیم و این بازی تمام شد.

وی یادآور شد: ما باید مشکل خط دفاعی خود را حل کنیم وگرنه به دردسر می‌افتیم. واقعا در بازی شنبه شب شایسته این بودیم که به مشکل بخوریم ولی گل‌هایی که زدیم ما را نجات داد.

فرگوسن همچنین در ادامه افزود: وقتی مرتکب چنین اشتباهاتی در خط دفاعی می‌شویم، باید هر هفته فقط به فکر نجات باشیم. در بازی شنبه شب ما فقط به دنبال نجات خود بودیم.

سرمربی منچستریونایتد همچنین با اشاره به بازی هفته آینده تیمش در دربی منچستر مقابل سیتی خاطرنشان کرد: ما باید برای بازی مقابل سیتی پیشرفت کنیم. این بازی سختی خواهد بود. منچسترسیتی تیم فوق‌العاده‌ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز