خبرگزاری کار ایران

طرح ارتقا امنیت اجتماعی در اصفهان استمرار دارد

کد خبر : ۲۴۵۴۰

طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی اصفهان یکی از طرح‌های مستمر و دایمی این فرماندهی هستند و هیچگاه تعطیل نخواهند شد.

اصفهان-ایلنا:فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، طرح‌های ارتقای امنیت اجتما عی همچون برخورد با وسایل نقلیه مختلف، معتادان، فروشندگان مواد مخدر و سلاح سرد و مته‌مان تحت تعقیب یکی از طرح‌های مستمر و دایمی این فرماندهی است.

به گزارش خبرتگار ایلنا،سرهنگ حسن یار دوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، در این باره اظهار داشت: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی یکی از طرح‌های مستمر و دایمی این فرماندهی هستند و هیچگاه تعطیل نخواهند شد.

وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته وسایل نقلیه که با انجام وسایل نقلیه که با انجام حرکات نمایشی، آلودگی صوتی، حرکت در پیاده رو و توقف در ایستگاههای اتوبوس برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام مسئول طرح برخورد با رانندگان وسایل نقلیه مختلف را در کاهش تصادف فوتی و خسارتی تا ثیر گذار عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های انتظامی پلیس اصفهان به منظور برخورد با موتور سواران و رانندگان مختلف، معتادین، فروشندگان مواد وخدر و سلاح سرد و متهمان تحت تعقیب و همچنین افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان با بسیج کلیه نیرو‌ها و امکانات به طور مستمر در سطح شهر اجرا می‌شود و هیچگاه تعطیل نخواهد شد.

سرهنگ یار دوستی در پایان با بیان اینکه هدف پلیس برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه است افزود: از شهروندان می‌خواهیم برای مشارکت در امنیت و آرامش جامعه و همکاری با ما موران در اجرای طرح‌های خود هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰به اطلاع پلیس برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز