خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

ضمانت 80 درصدی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از طرح‌های تعاونی

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۸

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، طرح‌های تعاونی را که مشکل وثیقه دارند تا سقف 80 درصد نزد بانک عامل ضمانت می‌کند.

ایلنا ـ کرمانشاه: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  اظهار داشت: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، طرح‌های تعاونی را که مشکل وثیقه دارند تا سقف 80 درصد نزد بانک عامل ضمانت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهراب براندیشه صبح یكشنبه در نوزدهمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شدادامه داد: سقف ضمانت‌نامه در سراسر کشور 70 درصد است اما برای استان کرمانشاه تا 80 درصد در نظر گرفته شده و سقف ریالی آن نیز برداشت شده است.

وی افزود: کار بررسی و صدور ضمانت‌نامه طرح‌ها‌ی تعاونی توسط اتاق تعاون و بانک توسعه تعاون انجام می‌پذیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ابلاغ آیین‌نامه اجرایی طرح استاد شاگردی خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت اداره‌کل فنی و حرفه‌ای‌، سازمان تامین اجتماعی و اداره‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی همزمان با سراسر کشور در استان به اجرا در خواهد آمد.

وی با ارائه گزارش کاملی از روند پرداخت تسهیلات مشاغل‌خانگی در استان تصریح کرد: از مجموع 27 هزار و 608 مجوز صادره توسط دستگاه‌های اجرایی تاکنون تعداد 21 هزار و 184 طرح با اعتبار بیش از 86 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده است.

براندیشه خاطرنشان کرد: بانک‌ها توانسته‌اند به 14 هزار و 307 طرح مبلغ 51 میلیارد و 520 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت مشاغل‌خانگی پرداخت کنند.

وی با اشاره به 700 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان توانسته‌اند تا‌کنون 2 هزار و 879 طرح را با مبلغ 417 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: تعداد 2 هزار طرح از آنها با اعتبار 248 میلیارد و 386 میلیون تومان مصوبه کارگروه را اخذ کرده و بیش از صد میلیارد تومان از آن اعتبارات در بانک‌ها منجر به انعقاد قرارداد شده است.

وی با اشاره به عملکرد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان در زمینه تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی زود‌بازده افزود: از آغاز طرح گسترش بنگاه‌های اقتصادی زود‌بازده تا‌کنون بیش از 27 هزار طرح با اعتبار هزار و 337 میلیارد و 366 میلیون تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده و بیش از 26 هزار طرح آن با اعتبار هزار و 188 میلیون تومان به تصویب رسیده است.

براندیشه در پایان گفت: هزار و 148 میلیارد تومان از این تسهیلات در بانک‌های عامل استان منجر به انعقاد قرارداد شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز