خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبر داد:

11 شهرک و ناحیه صنعتی، درمرحله دوم به شرکت خدمات عمران واگذار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۰

به منظور اجرای اصل 44 قانون اساسی و بر اساس ابلاغ آئین نامه اجرایی قانون نحوه مالکیت واگذاری شهرکها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، در فاز دوم، تعداد 11 شهرک و ناحیه صنعتی به شركت خدمات عمران واگذار خواهد شد.

ایلنا - ساری:مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از واگذاری 11 شهرک و ناحیه صنعتی به شرکت خدمات عمران در مرحله دوم، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح یكشنبه عباسعلی وفایی نژاد در گفتگویی اظهار داشت: بمنظور اجرای اصل 44 قانون اساسی و بر اساس ابلاغ آئین نامه اجرایی قانون نحوه مالکیت واگذاری شهرکها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، در فاز دوم، تعداد 11 شهرک و ناحیه صنعتی به شركت خدمات عمران واگذار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک هـای صنعتی مازندران اظهـار داشت: با تأسیس شـرکت خدمات عمـران و واگذاری امور شهـرك هـا و نواحی صنعتی از سوی شرکت شهرک هـای صنعتی به بخش خصوصی (صاحبان صنایع)، سهم شرکتهای استانی از شهركها و نواحی صنعتی به صفر رسیده و کلیه امور نگهداری شهرکهـا و نواحی صنعتی به بخش خصوصی سپرده می شود.

وفایی نژاد افزود: در فاز دوم این واگذاری و بر اساس جدول زمان بندی، شهرکهای صنعتی محمودآباد، جمشیدآباد، ساری2، پل سفید و همچنین نواحی صنعتی گهرباران، نعمت آباد، کاردیکلا، سنگتاب، سلیمان آباد، اسلام آباد و میرود، با برگزاری انتخابات هیأت مؤسس و تشکیل شرکت خدمات توسعه و عمران، واگذار خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز