خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران:

مقالات برتر دانشجویان در حوزه صادرات تقدیر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۶

مقالات برتر دانشجویان در خصوص موضوع صادرات با حضور مهندس طاهائی استاندار مازندران و رئیس کارگروه توسعه صادرات استان مازندران مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

ایلنا - ساری: مقالات برتر دانشجویان در خصوص موضوع صادرات با حضور  استاندار مازندران و رئیس کارگروه توسعه صادرات استان مازندران مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با بیان این مطلب اظهار داشت: کارگروه توسعه صادرات مازندران به مناسبت روز ملی صادرات و در راستای استفاده از پتانسیل علمی استان در جهت افزایش کیفی و کمی صادرات اقدام به فراخوان مقالات دانشجویی در محورهای مرتبط با صادرات کرده است.

مرتضی هاشم پور با اشاره به چگونگی ارائه مقالات توسط دانشجویان گفت: دانشجویان علاقه مند به شرکت در این مسابقه می توانند مقالات خود را حداکثر تا تاریخ 30 دی ماه سالجاری به شماره دورنگار 01512279001 و 01512279002 و یا به آدرس پست الکترونیکی saderat.maz@gmail.com ارسال و برای اطلاعات بیشتر با شماره 01512260827 و 01512274300 تماس حاصل نمایند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندراندر ادامه به محورهای مقالات اشاره کرد و گفت: نقش توسعه صادرات در تحقق اقتصاد مقاومتی، نقش صادرات در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نقش برنامه های حمایتی در توسعه صادرات غیر نفتی، صادرات با ارزش افزوده بالا چرا و چگونه و نقش بازاریابی در تبلیغات در توسعه صادرات محورهای این فراخوان دانشجویی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز