خبرگزاری کار ایران

حسن آصفری، نماینده مردم اراك در مجلس:

دادستانی در برخورد با نیروگاه آلاینده شازند كوتاهی می‌كند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۵

به حال دستگاه قضایی باید تاسف خورد/ دادستانی در برخورد با نیروگاه اراك شازند كوتاهی می كند شكایتی را كه من به عنوان نماینده مردم اراك 3 ماه است پیگیر آن هستم هنوز در كاغذ بازیهای اداری مانده و دستگاه قضایی كوچكترین اقدامی برای رسیدگی به آن انجام نداده است.

اراك - ایلنا: دادستانی در برخورد با نیروگاه اراك شازند كوتاهی می كند و شكایتی را كه من به عنوان نماینده مردم اراك 3 ماه است پیگیر آن هستم هنوز در كاغذ بازی های اداری مانده و دستگاه قضایی كوچكترین اقدامی برای رسیدگی به آن انجام نداده است.

حسن آصفری، نماینده مردم اراك در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا با انتقاد شدید از كوتاهی دستگاه قضایی استان و دادستان نسبت به رسیدگی به پرونده بزرگترین شركت آلاینده هوای اراك و شازند تصریح كرد: دادستانی در برخورد با نیروگاه كوتاه آمده اگر كوتاهی كند از طریق قوه قضاییه كشور و دولت پیگیر موضوع می شوم.

آصفری طولانی شدن رسیدگی به پرونده ها در سیستم قضا را ظلم به مردم دانست و گفت: اگر واقعا با پرونده های مردم هم اینگونه برخورد می كنند برای دستگاه قضا تاسف می خورم دستگاهی كه 3 ماه است به شكایت یك نماینده مجلس كه برای حل مشكلات مردم منطقه اش وارد موضوع به این مهمی شده اینگونه برخورد می كند به شكایت مردم عادی چگونه می خواهد رسیدگی كند؟

وی با بیان اینكه نیروگاه روزانه 320 تن مواد آلاینده را به ریه های مردم اراك و شازند وارد می كند تصریح كرد: اجازه مصالحه در این مورد را نمی دهم چطور دادستانی برای پرونده های كم اهمیت كمیسیون ماده 100 دستور تخریب صادر می كند و در مورد آلومینیوم سازی شدت عمل به خرج می دهد. اما نمی تواند جلوی تخلف نیروگاه را كه مواد مسموم و مرگبار را در هوا منتشر می كند بگیرد؟

نماینده مردم اراك در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور وزیر نفت كه سوخت گاز باید جایگزین مازوت شود گفت: آنها دستور وزیر را هم نادیده می گیرند عدم فروش مازوت را بهانه كرده اند تا این سوخت را به لحاظ مجاورت و نزدیكی محل تولید به نیروگاه شازند برسانند.

آصفری تاكید كرد: آنها حق ندارند برای صرفه اقتصادی با سلامتی مردم اینگونه بازی كنند.

نماینده مردم اراك در مجلس شورای اسلامی ضمن تاكید بر لزوم رسیدگی سریع دادستانی به پرونده شكایت از نیروگاه گفت: اگر به این پرونده به سرعت رسیدگی نشود به حال دستگاه قضایی باید تاسف خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز