خبرگزاری کار ایران

با حضور ۱۲ مربی فیلیپینی؛

ناصر صالح در مانیلا کلاس مربیگری برگزار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۳

در این کلاس که در شهر مانیلا پایتخت فیلیپین برگزار می‌شود 12مربی حضور یافته‌اند که در حال حاضر یک هفته از این کورس را پشت سر گذاشته‌اند.

مدرس ایرانی فوتسال AFC که هفته گذشته برای اجرای کورس مربیگری درجه 2 آسیا به کشور فیلیپین سفر کرده در حال برگزاری دوره‌ای است که با استقبال مربیان شرکت کننده از آسیای جنوب شرقی مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، ناصر صالح در این کلاس10روزه متدهای اولیه مربیگری را ارائه می‌کند که دستیار وی نیز یک ایرانی به نام اسماعیل صدیق رئیس کمیته فوتسال فیلیپین و مدیر باشگاه پاسارگاد این کشور است.

صدیق که تسلط کاملی به زبان رسمی این منطقه دارد کار ترجمه و اجرای مهارت‌ها را برعهده دارد. در این کلاس که در شهر مانیلا پایتخت فیلیپین برگزار می‌شود 12مربی حضور یافته‌اند که در حال حاضر یک هفته از این کورس را پشت سر گذاشته‌اند.

این کلاس با درخواست اسماعیل صدیق که خود نیز ریاست کمیته فوتسال کشور فیلیپین را برعهده دارد برگزار شده که در پایان پس از انجام آزمون‌های تئوری و عملی به شرکت‌کنندگانی که حدنصاب قبولی را آورده باشند مدرک معتبر AFC اعطاء خواهد شد.

از جمع بازیکنان باشگاه پاسارگاد نیز تنها حامد حاج مهدی لژیونر شاغل در فیلیپین حضور یافته و در حال گذراندن این کورس حرفه‌ای مربیگری است.

گفتنی است، AFC در حوزه فوتسال 3 مدرس از ایران به نام‌های حسین شمس، ناصر صالح و علی رعدی را در اختیار دارد که تنها حسین شمس همزمان مدرسی فیفا را نیز در اختیار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز