خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانك گردشگری:

توسعه پول الكترونیكی، نقدینگی را مدیریت می‌كند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۲

تاثیر مثبت بانكداری الكترونیكی در مدیریت نقدینگی، زمانی رخ می‌دهد كه تدابیر لازم جهت توسعه پول الكترونیكی و نیز اقدامات عملیاتی در این حوزه صورت گیرد.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانك گردشگری با اشاره به ضرورت نگاه فراگیر به بانكداری الكترونیكی اظهار داشت: توسعه پول الكترونیكی، تقاضا برای اسكناس را كاهش می‌دهد.

ناصر سالار با بیان این مطلب گفت: یكی از چالش‌های مهم اقتصاد كشور در شرایط كنونی، چنان كه بسیاری از صاحب‌نظران اقتصادی گفته‌اند، رشد فزاینده نقدینگی است كه توسعه بانكداری الكترونیكی می‌تواند تا اندازه قابل توجهی موجبات مدیریت فضای فعلی اقتصاد را فراهم آورد.

عضو هیات مدیره بانك گردشگری افزود: تاثیر مثبت بانكداری الكترونیكی در مدیریت نقدینگی، زمانی رخ می‌دهد كه تدابیر لازم جهت توسعه پول الكترونیكی و نیز اقدامات عملیاتی در این حوزه صورت گیرد.

مدیرعامل بانك گردشگری با اشاره به گشایش شعب جدید این بانك در استان‌های كشور اظهار داشت:‌ بانك گردشگری، برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه بانكداری الكترونیكی و بانكداری اختصاصی دارد كه با اجرای آنها قصد دارد نقش خود را در توسعه این نوع خدمات ایفا كند.

وی در پایان با اشاره به سال «تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی» اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذار و نیروی انسانی بومی، در هر حالتی وظیفه مسوولان اقتصادی كشور چه در بخش دولتی و چه بخش خصوصی است. وی اظهار داشت: فعالیت شركت فولاد صنعت بناب، زیر نظر بانك گردشگری یكی از گام‌های عملیاتی این بانك در راستای حمایت از تولید بود، كه در سال جاری به بار نشست.

سالار اظهار داشت: یکی از خدمات بانکی که امروزه بسیار مورد استفاده واقع شده است، استفاده از کارت های الکترونیک بانکی است. وی گفت: امکان برداشت، واریز و انتقال وجه از یک حساب به حساب دیگر به کمک این فناوری نوین موجب ایجاد سهولت و تسریع در انجام فعالیت های بانکی مشتریان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز